3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

سرگرمی

برنامه­ ریزی برای جشن تولد می­تواند یک کار بسیار مهیج باشد. اگر این جشن تولد برای یک کودک باشد، ماجرا هیجان­ انگیز­‌تر هم می­شود. قطعا همه پدر و مادر­ها دوست دارند تولدی به یاد ماندنی برای فرزند خود برپا کنند. آن‌ها میهمانان زیادی را دعوت می­‌کنند، بزرگ­ترین کیک را تهیه می­‌کنند، شام مفصلی تدارک می‌­بینند و محیط شاد و مفرحی را فراهم می­‌کنند؛ اما این نهایت کاری­ست که می­‌توانیم انجام دهیم؟ شاید هنوز چیزی وجود داشته باشد که بتواند کودک شما را بیشتر خوشحال کند! تم تولد! تم تولد همان چیزی است که می‌­تواند شور و هیجان کودک شما را برانگیزد. کارتون‌­ها در دنیای کودکان اهمیت ویژه­ای دارند، اگر در روز تولد همه چیز نشان­دهنده شخصیت کارتونی محبوب­شان باشد، قطعا تولد جذاب­تری خواهد بود. در این مطلب جدیدترین تم‌های تولد کودکانه را ببینید.

محبوب‌ترین تم‌های تولد کودک عبارتند از:

1. تم تولد شخصیت‌های ابر قهرمانی

علاقه‌مندی‌های کودکان به شخصیت‌های کارتونی و افسانه ای یکی از مواردی است که بر همگان روشن است، به خصوص اگر شما کودکی در منزل داشته باشید بیشتر به این موضوع پی خواهید برد. شخصیت‌های کارتونی محبوب زیادی همچون مرد عنکبوتی یا همان اسپایدرمن، هالک، سوپرمن و… که تصویر اغلب آن‌ها را بر روی لوازم تحریر، لباس و یا حتی در و دیوار اتاق کودکان خود مشاهده می‌کنید. برای این تم تولد سفارشی می‌‌توانید حرف اول اسم پسر کوچولوی خود را مثل اسم‌های ابرقهرمان روی لباس و شنل او بکشید و یا بدوزید. راه‌های زیادی برای سفارشی کردن یک تم تولد وجود دارد، اما اگر می‌خواهید تم تولد ابرقهرمان شما شباهت زیادی با یک ابرقهرمان واقعی داشته باشد تغییرات زیادی ندهید. استفاده از رنگ‌‌های آبی روشن و تیره، زرد، قرمز و کمی مشکی این تم تولد را شاداب و حالت بچگانه‌تری به آن می‌دهد. اما اگر سن پسرتان بالاست می‌توانید از رنگ‌های مشکی و زرد که برای نوجوان‌ها مناسب است استفاده کنید. برای بچه‌های کم سن و سال‌تر استفاده از رنگ‌های شاداب بهتر است.

سرگرمی

‌2. تم پی جی ماسک

کودکان به ویژه پسران علاقه زیادی به شخصیت­های ابر قهرمان دارند. پی جی ماسک، داستان سه دوست جوان را روایت می­کند که وقتی لباس خواب خود را در شب می­پوشند، تبدیل به شخصیت­های ابر­قهرمان می­شوند. آن‌ها با هم ماجراجویی را شروع می­کنند و در این راه رمز و رازهایی را حل می­کنند. برای پسرانی که عاشق این کارتون هستند، هیچ چیز به اندازه پوشیدن لباس این ابر­قهرمانان خوشحال کننده نیست! شاید پر­دردسر­ترین و البته مهیج­ترین قسمت کار آماده­سازی دکور باشد. طبیعی است که سه رنگ سبز، قرمز و آبی باید به صورت واضحی خودنمایی کنند! برای این کار از بادکنک‌ها کمک بگیرید. بادکنک، این عضو همیشگی و دوست داشتنی مراسم‌های تولد، جلوه چشمگیری به دکور تولد شما خواهد بخشید. شاید اگر بادکنک­ها را در اندازه­های مختلف باد کنید، ترکیب زیباتری به وجود آورید. اما اگر آماده­ کردن بادکنک­ها برای شما سخت است، خرید پرده با تم پسرانه پی جی ماسک نیز به خوبی می­تواند گویای این موضوع باشد.

3. جشن تولد با تم حیوانات

تم حیوانات مهمانی برای هر سن یا جنسیتی مناسب است. تم حیوانات جنگل پر از رنگ‌های مختلف و جذاب است. برای دکوراسیون و بادکنک آرایی جشن تولد با تم حیوانات جنگل بهتر است از بادکنک های سبز رنگ با بادکنک‌های اشکال حیوانات مختلف در بین آن‌ها استفاده کرد. یک دسته بادکنک هلیومی به رنگ‌های ذکر شده تهیه کنید و حلقه با بادکنک‌های حیوانات مختلف در بین آن‌ها درست کنید و فضای جشن تولد کودک خود را به جنگلی سبز با حیوانات گوناگون تبدیل سازید. به کمک این ایده‌ها و خلاقیت خود مطمئنا جشن تولدی برگزار خواهید کرد که هیچ یک از مهمانان، این جشن هیجان انگیز حیوانات جنگل را فراموش نخواهند کرد.

4. تم تولد دختر کفشدوزکی

تم تولد دختر کفشدوزکی از تم‌های مورد علاقه کودکان بخصوص دختربچه‌هاست. این تم که از سری رنگ‌های قرمز و خال خال مشکی و طرح شخصیت کارتونی دختر کفشدوزکی یا Ladybug و پسرگربه ای یا Catnoir تشکیل شده است، انتخابی خاص با رنگبندی شاد مناسب تولد بچه‌های عزیز شماست. اگر شخصیت کارتونی دخترکفشدوزکی مورد علاقه دختر شماست، این تم تولد انتخاب بسیار مناسبی برای خوشحال کردن اوست. کارتون دخترکفشدوزکی و گربه سیاه این روزها مورد علاقه بسیاری از کودکان شده و شخصیت دخترکفشدوزکی که یک شخصیت ابرقهرمان است الگوی رفتاری خیلی از دختربچه‌هاست و بچه‌ها همیشه دوست دارند که در دنیای کارتون‌های مورد علاقه خود زندگی کنند.

دختر کفشدوزکیبیشتر بخوانید: چرا باید به دنیای خیالی کودکان احترام بگذاریم؟

‌5. تم تولد پونی کوچولو

تم‌های تولد قهرمانی همیشه جذابیت بیشتری برای بچه‌ها دارند و به همین دلیل تم تولد دخترانه پونی کوچولو می‌تواند برای یک جشن تولد دخترانه خیلی خیلی جذاب و شگفت‌انگیز باشد. تم پونی از فیلمی به همین نام الهام گرفته شده و اقلام تم آن برای برگزاری یک جشن تولد مناسب، از سایت‌های تولد قابل سفارش هستند. تم پونی کوچولو از داستان فیلم پونی کوچولو و کاراکترهای آن که در شهر کنترلات زندگی می‌کنند انتخاب شده است. هفت دوست کوچک برای جلوگیری از حمله دشمنان به شهرشان تصمیم می گیرند که وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز شوند و این دقیقا نقطه آغاز قصه این هفت کاراکتر محبوب است که در بین کودکان بسیار طرفدار پیدا کرده است. این تم اگر برای کودک تان جذاب است، پیشنهاد می‌کنیم به سراغش برید و وسایل لازم برای جشن را انتخاب کنید.

6. تم رنگین کمان برای تولد

بعضی اوقات پیش آمده که وقتی از بچه‌ها می‌پرسید رنگ مورد علاقه شان چیست؟ آن‌ها به سادگی می گویند ”همه‌ی رنگ‌ها!“ اگر کودک شما جزء این دسته از کودکان می‌باشد، پس آدم خوش شانسی هستید. اول از هر کاری یک بنر رنگین کمانی زیبا با ریسه‌ی Happy Birthday رنگی بر روی دیوار پشت میز تولد کودک خود نصب کنید. سپس لوازم تولد رنگین کمانی دیگر مثل گل‌های کاغذی ریسه‌های تولد متنوع، بادکنک فویلی‌های حروف Happy Birthday رنگی و لوازم دیگر را به تزیینات دکوراسیون خود اضافه کنید. شما نمی‌توانید جشن تولدی بدون بادکنک داشته باشید! از دسته‌های بادکنک هلیومی رنگی استفاده کنید. قرار دادن بادکنک‌ها در رنگ‌های مختلف در کنار هم، جلوه‌ای زیبا به جشن شما می‌بخشد. با کمی وقت گذاشتن می‌توانید خودتان تزیینات رنگی زیبایی برای این جشن رنگین کمانی داشته باشید.

 تولد

‌7. تم تولد مینیون

مینیون‌ها (Minion) موجوداتی تک سلولی و کپسولی شکل به رنگ زرد هستند که چشم‌های درشت و عینک مخصوصشان بیش از هر چیزی معرف کاراکتر آن‌هاست؛ اما مهمترین علت محبوبیت این شخصیت‌های بامزه رفتارهای احمقانه و تکه کلام‌های طنزآمیز با لهجه های عجیب و غریبشان است. این تم با ترکیب رنگ‌های آبی و زرد که رنگ شخصیت کارتونی مینیون است در بین کودکان و نوجوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است؛ این تم مخصوص جنسیت خاصی نیست؛ شما می‌توانید به عنوان تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه از آن استفاده کنید.

8. تم تولد دایناسور

طرح دایناسور یکی از تم‌های محبوب و مورد توجه محسوب می‌شود که به دلیل سازگار بودن با روحیه و خصایص اخلاقی پسران، از تم‌های تولد پسرانه شناخته می‌شود. دایناسورها حیواناتی قدرتمند و شکست ناپذیر هستند که سازگاری خوبی با روحیه و سلیقه‌ی پسران دارند، همین ویژگی و شخصیت‌های خوب و مثبت این حیوانات درون کارتون‌ها موجب شده تا از ایده‌های محبوب پسران واقع شوند.

کلام آخر: جشن تولدها سرشار از لحظات خاطره ساز برای بچه‌ها هستند.انتخاب یک تم تولد زیبا برای کودک علاوه بر این که او را ذوق زده می‌کند، باعث خلق تصاویر زیباتری هم می‌شود. ایجاد یک فضای شاد با تم کارتون موردعلاقه بچه‌ها در روز تولد، این شانس را به آن‌ها می‌دهد که یک روز را در دنیای مورد علاقه خود سپری کنند. با رعایت نکات  اساسی در انتخاب تم تولد یک جشن به یاد ماندنی برای کودک خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟