3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

کنید برا دیدن 10 ایده فانتزی تزیین اتاق نوجوان دختر با وسایل ساده

هر دختری عاشق داشتن اتاقی رویایی است که در آن احساس یک شاهزاده خانم را داشته باشد. اتاق خواب‌های شخصی برای دختران به ویژه دختران نوجوان بسیار مهم هستند. در بسیاری از خانه‌ها، این تنها فضایی است که آن‌ها می‌توانند سلیقه‌ی منحصربه‌فرد خود را به دیگران نشان دهند. بنابراین تزیین اتاق خواب برای دختران کاری سرگرم‌کننده و جذاب به شمار می‌آید. برای یک دختر نوجوان، این فرصتی است برای نشان دادن سبک فردی و تغییر علاقه خود است. برای دیدن ایده های اتاق خواب و سرویس خواب دخترانه جدید در این مقاله با ما همراه باشید.

ایستگاه هنری

چه روشی بهتر از تشویق خلاقیت برای داشتن یک مرکز هنری زیبا و هدفمند؟ با ایجاد یک فضای ذخیره سازی جذاب برای وسایل هنری و صنایع دستی، یک میز تحریر ساده که به عنوان یک منطقه تکالیف در نظر گرفته می شود و در کنار آن انواع وسایل تزیینی و نقاشی کوچک رنگارنگ، که برای نمایش خلاقیت‌ها و ایده‌های  منحصربه‌فرد دخترتان است.

کنید برا دیدن 10 ایده فانتزی تزیین اتاق نوجوان دختر با وسایل ساده

بیشتر بخوانید: ۱۰ ایده فانتزی تزیین اتاق نوجوان دختر با وسایل ساده

چیدمان به سبک بوهو

آیا می خواهید فضای واقعا رویایی را برای بانوی کوچک زندگی خود ایجاد کنید؟ دکوراسیون، الهام گرفته از بوهمیایی گذشته و دارای حال و هوای تازه و مدرن است. کمتر کسی است که با دیدن تزیینات و دکوراسیون بوهمیان، به آن علاقمند نشود. ایجاد لایه‌های رنگی و ترکیب و ست کردن این رنگ‌های گرم و خاکستری  باهم همان چیزی است که باعث می شود شما خاص به نظر برسید.

چیدمان به سبک بوهو

بیشتر بخوانید: چه رنگ هایی به اتاق خواب دخترانه جلوه بیشتری میدهد

سقف پارچه ای

پارچه‌های سفید و مات و مبهوت که از سقف پراکنده شده اند، احساس زیبایی به این اتاق دخترانه رویایی می‌دهند و آن را به مکانی کاملا جذاب برای یک شاهزاده خانم کوچک تبدیل می کنند.

اکسسوری‌‌های جدید

دیوارهای راه‌راه صورتی ملایم بدون اینکه بر بقیه فضا فشار بیاورند، تأثیر قابل توجهی ایجاد می کنند.همین‌طور چند عنصری شیک از جمله یک صندلی تخم مرغ حصیری، بالش های الهام گرفته ازتمدن آزتک‌ها (استفاده از رنگ‌های شاد و گرم) و تزئین دیوار حیوانات، به ایجاد یک شور و هیجان در دختر نوجوان جذاب و بازیگوش کمک می کند.

رنگ‌های خنثی

مبلمان و لوازم جانبی سفید با ایجاد فضای باز و مطبوع کمک می‌کنند تا شما از فضای کوچک نهایت استفاده را ببرید.  صندلی پروانه‌ای مانند، که با خز مصنوعی پوشانده شده است یکی از آیتم‌های جذابی است که می توان از آن در اتاق دختر نوجوانتان استفاده کنید.

مخفیگاه سری

کدام دختر ایده پنهان کاری مخفی زیر شیروانی را دوست ندارد که در آن بتواند وسایل وچیزهای  سری‌اش را در آن جا بگذارد؟ همچنین شما می‌توانید از اتاق زیرشیروانی با طراحی قفسه‌ها و شلف‌ها از فضا استفاده بهینه کنید و در آن لباس، کتاب، اسباب بازی و وسایل اضافه دیگر را قرار دهید.

مبل کنار پنجره

پنجره‌ها معمولا چیزی هستند که هر خانه ای دارد و در زندگی روزمره بی توجه می‌مانند. یک نیم کت داخلی پنجره، استفاده فوق‌العاده ای از فضا است و برای دختربچه شما مکانی راحت برای خواندن، رویاپردازی و سرگرمی دوستانش فراهم می‌کند. شما نه تنها می‌توانید این فضا را به راحتی به عنوان مبلمان خانه درست کنید و روی آن را با انواع کوسن‌های رنگی زیبا پر کنید بلکه می‌توانید در پایین آن کشوهایی برای اسباب بازی کودکتان قرار دهید.

مبل کنار پنجره

تخت آسانسور

اگر برای فضاهای کوچک به طراحی اتاق هوشمند نیاز دارید، ما دو کلمه برای شما داریم: تخت آسانسور. تختخواب‌های سقف مانند یک تخت دوطبقه اما بدون تخت طبقه زیرین هستند که از ارتفاع اتاق استفاده می‌کنند و فضای اضافی بیشتری برای بازی با شما فراهم می‌کنند. می‌توانید از زیر تخت برای میز کار یا فضای کار، محل نگهداری لباس یا حتی فقط یک فضای خنک با بالشتک یا یک کاناپه کوچک برای نوجوان خود استفاده کنید.

سینمای کوچک

دیوارهای برهنه لازم نیست که همین طور بمانند، حتی اگر علاقه زیادی به چسباندن برگه‌های عکس برگردان یا آویزان کردن تصاویر ندارید، یک مینی پروژکتور به شما این امکان را می‌دهد تا همیشه در معرض تغییر هنرهای دیواری باشید و همچنین مزیت یک خواب عالی را برایتان ایجاد می‌کند. سفر به دنیای سینما بدون ترک اتاق خواب؟

گیاهان خانگی

یکی از بهترین وسایل‌های تزئینی که می‌تواند به شما کمک کند تا یک اتاق  آرام برای دختر نوجوان خود درست کنید استفاده از گیاهان خانگی است. وجود گیاهان باعث افزایش زیبایی محیط و روحیه‌ی فرزندتان می‌شود. همچنین به تصفیه هوا نیز کمک می‌کند. گلدان‌های بزرگ با طرح‌های مختلف، زیبایی گل را بیشتر می‌کند. شما می‌توانید از گل‌هایی مانند ارکیده دراتاق استفاده کنید این گل‌ها برگ‌های زیبایی دارند و اگر به خوبی از آن استفاده کنید عمر بیشتر نسبت به سایر گل‌ها دارند.

تخت خواب دخترانه نوجوان شیک

وقتی صحبت از انتخاب وسایل ضروری سرویس خواب نوجوان دخترانه می‌شود “مثلا”  تخت‌ دخترانه،  کمد و پاتختی، بهتر است که برای بیشتر شدن زمان استفاده از آن‌ها به دنبال سبک‌های کلاسیک و رنگ‌های خنثی باشید. همانطور که کودک شما بزرگ می‌شود و سلیقه او بالغ می‌شود، تغییر دکوراسیون در آن اصول بسیار آسانتر است.

سرویس خواب یک نفره رویال بامبینو

سرویس خواب دخترانه جدید نوجوان مدل رویال بامبینو

اتاق مد

افزودن برخی از استندهای لباس که می توانند آن را امتحان کنند و ظاهر مورد علاقه خود را به نمایش بگذارند، راهی سرگرم کننده برای کمک به آنها در کاوش و توسعه حس سبک خاص خود است.

برای ایجاد فضای اضافی در اتاق و کنار گذاشتن اسباب بازی‌هایی که با افزایش سن کمتر بیرون می‌آیند، استفاده از صندوق یک گزینه عالی برای شما است.

اتاق خواب رویایی دخترانه

کلام آخر: ما در اینجا شما را با لیستی از ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب رویایی نوجوانتان آشنا کردیم تا بتوانید به دخترتان کمک کنید چیدمان مناسب و جذابی برای اتاق خود انتخاب کند.ممنون از این که ما را در این مقاله همراهی کردید امیدواریم از مطالب آن استفاده لازم را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟