3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

ایده تولد کودک اگر خلاقانه و ماهرانه باشد دارای تاثیر بسیار شگرفی در برگزاری یک جشن تولد شیک و زیبا است. از آنجا که روز تولد یکی از خاص‌ترین روزهای سال برای والدین و یاد آوار آغاز زندگی فرزندشان می‌باشد، از این رو آنها تلاش می‌کنند تا بهترین جشن را هنگام تولد فرزندش برگزار کند.  در این مطلب قصد داریم شما را با ایده‌هایی خلاق و هیجان انگیز برای تولد بچه‌ها بیشتر آشنا نمایم. ایده‌هایی که نه تنها لذت تولد بچه‌ها را دو چندان می‌نمایند بلکه با به کار گیری و استفاده از ابتکاراتی خلاقانه موجب زیبایی بیش از پیش و به خاطر ماندن تولد آن‌ها تا سالیانی طولانی می‌شود. 


1. انتخاب تم برای جشن تولد

انتخاب تم تولد به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک جشن تولد خوب و به یادماندنی، تاثیر بسزایی بر جذابیت جشن تولد داشته و می‌تواند مهمانان را تحت تاثیر قرار دهد. تمی که بسته به روحیات کودکان و علاقه مندی‌های آن‌ها نه تنها منجر به ایجاد حالتی یک پارچه و هماهنگ می شود، بلکه به دلیل تاثیرات روانی و روان شناسانه بر روی ذهن کودکان، موجب راحتی و احساس اطمینان و آرامش خاطر بیش از پیش کودکان و در نتیجه لذت بردن بیشتر آن ها در روز تولدشان می شود. 


2. استفاده از اکسسوری ها و تزیین میز تولد کودک

ازجمله ایده‌های نوین و کاربردی برای جشن تولد کودکان، می‌توان به تزیین میز تولید کودک و استفاده از اکسسوری‌هایی مناسب اشاره کرد. برای این کار کافی است ابتدا به جنسیت کودک‌تان دقت نمایید. اگر جشن تولد پسرانه است، بدیهی است که استفاده از رنگ‌هایی مانند آبی، لیمویی و سفید برای استفاده از اکسسوری‌ها می‌تواند انتخابی درست و هوشمندانه باشد. اگر جشن تولد دخترانه می‌باشد، بهتر است از رنگ‌هایی مانند صورتی، بنفش و سفید برای انتخاب اکسسوری هایی مانند بادکنک‌ها، گل‌ها، شمع‌ها و… استفاده نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که استفاده از چندین قاب عکس و عکس‌های یادگاری و مفهومی می‌تواند زیبایی دو چندانی را به میز تولد کودک‌تان ببخشد. 

بیشتر بخوانید: جدیدترین ایده‌های تم تولد کودک


3. تزئین کیک

انتخاب کیک تولد مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بهتر است کیک تولد فرزند خود را به صورت خلاقانه و هیجان انگیز سفارش دهید. برای انجام این کار می توانید کیک را به صورت کارتون و یا هر شخصیت کارتونی که بچه شما دوست دارد انتخاب نمایید. یکی از نکات مهم این است که کیک را به اندازه کافی و مناسب در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که هر کیلوگرم کیک برای ۵ تا ۸ نفر مناسب و کافی است. همچنین می‌توانید کیک تولد خانگی درست کنید. برای هیجان بیشتر می‌توانید تعدادی کیک یزدی، اسپری خامه و اسمارتیز بخرید. کیک‌ها را بین بچه‌ها تقسیم کنید، خامه و اسمارتیز را در اختیارشان بگذارید تا با سلیقه خودشان کیک‌ها را تزئین کنند.


4. در نظر گرفتن بازی های مهیج و کودکانه

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تنها ساعات آغازین تولد می‌تواند برای کودکان مهیج و تا حدودی قابل تحمل باشد. بدیهی است که پس از گذشت چند ساعت، کودکان خسته می‌شوند و می‌خواهند که به دنیای راحت و کودکانه خود باز گردند. از این رو در نظر داشتن و انتخاب بازی‌های مهیج و کودکانه را فراموش نکنید! بازی‌های کودکانه فاکتوری مهم و ایده‌ای خلاقانه که می‌تواند لذت و شیرینی جشن تولد بچه‌ها را بیشتر نماید. برخی از این بازی‌ها عبارتند از:

  • اسباب بازی‌های مخفی

یک ظرف بزرگ را پر از شن بهداشتی و یا لوبیا کنید. عروسک‌های پلاستیکی کوچک را در ظرف بیندازید و با شن مخلوط کنید تا مخفی شوند. بچه‌ها می‌توانند سر ظرف بیایند و دنبال آن‌ها بگردند.

  • والیبالِ بادکنکی

بچه ها عاشق این بازی می شوند. آن ها با این بازی تعادل و هماهنگی را هم می آموزند. ۲ تا از آنها ۲ سر طناب را نگه دارند تا تور والیبال درست شود. بقیه بچه ها بازیکنان تیم هستند. تیم اول بادکنک را پرتاب می کند تا از طناب رد شود. تیم دیگر نباید بگذارد بادکنک در زمین آن‌ها بیافتد و توپ را پرتاب کند. می‌توانید بچه‌ها را از موقعیت بازیکن به تور جابجا کنید تا هیجان بازی بیشتر شود.

  • مینی بسکتبال

یک سبد بزرگ را با فاصله‌ی مناسبی از بچه‌ها بگذارید. چند عدد توپ پلاستیکی به آن‌ها بدهید. ازشان بخواهید در صف بایستند و به نوبت توپ را در سبد پرتاب کنند.


5. جایزه سورپرایز

از دیگر خلاقیت‌های ماهرانه در ایده تولد کودک که دارای تاثیر بسیار زیادی در خلق یک تولد زیبا و با شکوه است پر کردن بادکنک‌ها با  باد هلیوم می‌باشد، از اینرو بادکنک‌ها به راحتی به سقف چسبیده و یک فضای بی نظیری را ایجاد می‌کنند. از آنجا که بچه‌ها علاقه زیادی به بادکنک دارند از این‌رو بهتر است تعداد زیادی بادکنک معمولی را به دیوار بچسبانید و یا آن‌ها را در محیط رها کنید. قبل از اینکه بادکنک‌های جشن را باد کنید، یک تکه کوچک کاغذ که رویش یک عدد نوشته اید را داخل هر بادکنک بیندازید، و بعد بادشان کنید. وقتی جشن رو به اتمام بود، از هر کودک بخواهید یک بادکنک را بترکاند و عدد داخل آن را ببیند. از پیش، برای هر عدد یک جایزه در نظر بگیرید. و به هر نفر جایزه مرتبط با عددش را بدهید.


کلام آخر:
می‌توانید برای جذاب‌تر کردن جشن تولد کودکتان و از ایده‌های ارائه شده الهام بگیرید. شما چه ایده‌هایی برای بهتر برگزار کردن تولد کودکان دارید؟ داستان‌ها و تجربه‌های برگزاری جشن تولد فرزند خود را از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟