3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

دکوراسیون اتاق کودک

طراحی دکوراسیون اتاق کودک چیزی کم‌تر از یک پروژه طراحی کل خانه نیست؛ جایی که شما باید با ایجاد تعادل مناسب بین تخیل و واقعیت در مورد موضوعات، رنگ‌ها و فضای داخلی فکر کنید. در میان همه این‌ها، یک چیز که اغلب از قلم می‌افتد دیزاین سقف است. در این مقاله می‌خوانیم:

  • ‌چرا طراحی سقف اتاق کودک مهم است؟
  • ایده‌های طراحی سقف اتاق کودک
  • مواردی که باید قبل از طراحی سقف اتاق کودک بدانید

چرا طراحی سقف اتاق کودک مهم است؟

به همان اندازه که چیدمان وسایل موجود روی زمین و دیوارهای اتاق کودک مهم و ضروری هستند، طراحی سقف اتاق خواب کودک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود، راه‌های مختلفی برای طراحی سقف اتاق کودک دلبندتان انتخاب کنید. سقف اتاق نقشی مهم در هر اتاق ایفا می‌کند، بنابراین به همان اندازه که به دکوراسیون دیوارها و تزیین دیوارهای اتاق کودک با کاغذ دیواری و کف اتاق اهمیت می‌دهید، بایستی طراحی سقف اتاق را هم مدنظر قرار دهید. اتاق خواب کودکان باید دقیقاً مانند شخصیت خود آن‌ها روشن، رنگارنگ و هیجان‌انگیز باشد. به همین دلیل است که شما باید در یک طراحی سقف اتاق کودک سرمایه گذاری کنید، تا سلیقه و شخصیت منحصر به فرد او را نشان دهید. برخی از طراحی‌های سقف اتاق به طور کلی، فضای اتاق را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

دکوراسیون اتاق کودک

ایده‌های طراحی سقف اتاق کودک

گزینه‌های مختلفی برای طراحی سقف اتاق کودک با هزینه‌های متفاوت پیش روی شما قرار دارد. در اینجا ما مدل‎‌های معقول و مناسب با بودجه ارائه می‌دهیم که نصب آن‌ها نیز آسان است. شما با بهره‌گیری از این مدل‌ها می‌توانید فضایی دلپذیر برای کودکان ایجاد کنید.


سقف کاذب

سقف کاذب انتخابی مناسب برای طراحی سقف اتاق‌ کودک است. از این جهت که طیف وسیعی از گزینه‌های مختلف را برای شما آزاد می‌گذارد تا بتوانید سقف اتاق را متناسب با جنسیت فرزند خود انتخاب کنید. اگر هدف شما طراحی سقف اتاق خواب پسرانه است، می‌توانید از طرح‌های ورزشی و یا اتومبیل‌رانی استفاده کنید. در طراحی سقف اتاق خواب دخترانه، گل‌های رنگارنگ و شاهزاده خانم قصه‌ها گزینه‌های بسیار محبوبی هستند. مدل‌های زیبای طراحی سقف را در سایت Decoratorist ببینید. برای طراحی سقف اتاق کودک علایق فرزند خود را به عنوان منبع الهام در نظر بگیرید.

مبلمان اتاق کودک


بوم نقاشی

سقف اتاق کودک می‌تواند مانند یک بوم نقاشی باشد و هر طرحی از آسمان آبی گرفته تا کهکشان‌ها را روی آن نقاشی کرد. پسران به طور کلی بسیار خلاق و پر جنب و جوش هستند. معمولاً رنگ غالب در اتاق‌خواب پسرها آبی هست، اما روش‌های خلاقانه زیادی برای استفاده از رنگ‌ها در طراحی سقف اتاق وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و سقف و دیوارهای اتاق خواب کودک خود را طراحی کنید. ابرها، پرندگان، سیارات، فضا، دریا و اقیانوس، همه این تم‌ها برای اتاق‌خواب‌های پسرانه بسیار مناسب است. اما دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بایستی فانتزی‌تر باشد و از رنگ‌های نرم و ملایم برای سقف اتاق دختران استفاده کرد. سفید، صورتی و نارنجی سه تا از بهترین رنگ‌ها برای طراحی سقف اتاق خواب کودکانه و دخترانه هستند.

 سقف اتاق خواب


بازی با جلوه‌های روشنایی

اگر قرار دادن کاراکتر، کاریکاتور و نقاشی روی سقف را نمی‌پسندید، می‌توانید با نورپردازی فضایی رویایی به اتاق کودک ببخشید. وسایل روشنایی می‌تواند به شما در تبدیل سقف‌های معمولی به سقف‌های فوق‌العاده برای اتاق خواب بچه‌ها کمک کند. لوستر کودک، لامپ‌های فانتزی، چراغ‌های کودکانه و… روش‌های دیگری برای طراحی سقف اتاق کودک می‌باشند. بهتر است نورپردازی مناسب واصولی را اجرا کنید؛ زیرا نورپردازی نه تنها منبع نور، بلکه بخشی از مفهوم کلی طراحی مدل دکوراسیون اتاق کودک است. طراحی اتاق نوزاد باید آرامش‌بخش، هوشیارانه و در عین حال بازیگوش باشد! طراحی سقف شبیه به آسمان پرستاره در شب، مطمئناً آن‌ها را آرام کرده و به خواب خوشی منتقل می‌کند.‌

‌‌

تخت خواب کودک۵ نکته در مورد نورپردازی اتاق کودک


مواردی که باید قبل از طراحی سقف اتاق کودک باید بدانید

  • به یاد داشته باشید حتی در سنین بسیار پایین و حتی نوزادی، بچه‌ها اغلب به سقف توجه می‌کنند. آن را به عنوان آسمان بالای دنیای کوچک شخصی آن‌ها به عنوان یک موضوع خیالی درک کنید.
  • شما می‌توانید به چیزی واقعا غیرمعمول یا خنده‌دار برسید، اما اطمینان حاصل کنید که کودک قادر به درک آن است.
  • برخی از موضوعات رایج در طراحی سقف‌ اتاق کودکان، فضا، گل‌ها‌، ابرها، رنگین کمان، پروانه و… است.


کلام آخر: در اتاق خواب کودک می‌توانیم خلاقیت و تخیل را به اوج خود برسانیم و از رنگ‌ها، اسباب‌بازی‌ها، پرده‌ها و تصاویر خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی در آن استفاده کنیم. هیچ وسیله‌ای در این اتاق نباید خسته‌کننده باشد، از تخت کودک، مبلمان، کفپوش اتاق و دیواره‌ها گرفته تا طراحی سقف، همه چیز باید هیجان‌انگیز و زیبا باشد. امیدواریم توضیحات و تصاویر این مطلب توانسته باشد الهام‌بخش شما در ایجاد تغییراتی هر چند کوچک در اتاق کودک شما باشد. مطمئن باشید ساخت و اجرای این طراحی‌ها در اتاق خواب کودک شما همواره مورد رضایت فرزندتان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟