3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

سرویس خواب کودک

اتاق کودک، نخستین دنیای روشنی است که نوزاد در آغاز تولد در آن سکنی می‌گزیند و از این‌رو باید به اندازه کافی برای او جذاب و دوست‌داشتنی باشد. یکی از رنگ‌های پرکاربرد در دکوراسیون اتاق کودک، استفاده از رنگ سفید است. برخلاف تصور عمومی، اتاق سفید لزوما خسته کننده نیست. این یک رنگ تمیز است که طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک تا یک فضای کاملاً مدرن را می‌تواند برای شما به ارمغان بیاورد. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه دکوراسیون اتاق کودک را  بدون اینکه خسته کننده باشد به رنگ سفید طراحی کنید.

رنگ سفید در دکوراسیون اتاق کودک

طبق تحقیقات و مطالعات، رنگ اتاق خواب کودک تاثیرات متفاوتی بر شخصیت و شکل گیری روحیات کودکان و سلامتی آن‌ها دارد. برای همین، انتخاب رنگ دیواراتاق خواب کودک، مبلمان کودک و سایر وسایل کودک اهمیت زیادی پیدا می‌کند. دکوراسیون داخلی اتاق کودک تا حدی مهم است که حتی می‌تواند سلامت ذهنی فرزند شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. رنگ سفید یک انتخاب بسیار کاربردی برای دکوراسیون اتاق کودک فارغ از جنسیت است و به والدین کمک می کند تا فضایی ایجاد کنند که همراه با فرزندشان رشد کند. اتاق کودک مدرن و معاصر با رنگ سفید، به راحتی می‌تواند تغییر کند، فقط کافی است یک رنگ زمینه‌ی چشمگیر اضافه کنید یا لوازم جانبی خود را تغییر دهید تا دکوراسیون اتاق کودک کاملاً ظاهر جدیدی پیدا کند. دکوراسیون سفید ساده همچنین به اتاق کودک کمک می کند تا کمتر آشفته به نظر برسد و ریخت و پاش پس از بازی را پوشش می دهد. چسبیدن به یک پالت کاملاً سفید می‌تواند اتاق کودک کوچک شما را بزرگتر و روشن تر کند. دیوارهای سفید نور را منعکس می کنند و اتاق را روشن تر نشان می‌دهند. با تک رنگ نگه داشتن دیوارها و لوازم جانبی، شلوغی بصری را کاهش دهید و کمک کنید تا اتاق کوچک کودک بسیار بزرگتر به نظر برسد.

سرویس خواب کودک

 

استفاده از رنگ سفید در طیف‌های مختلف

همه ی سفیدها یک طیف نیستند و این رنگ سایه‌های مختلفی دارد. از سایه‎های گرم سفید پوست تخم مرغی گرفته تا سایه‎های سرد سفید یخچالی. با انتخاب دقیق رنگ خود می‌توانید اتاق کودک را سفید کنید. سفیدهایی که ته رنگ گرم‌تری دارند، آرامش را القا می‌کنند و برای رنگ آمیزی یک فضای دنج و راحت مناسب هستند. از طرفی سفیدهایی که ته رنگ سرد دارند برای ایجاد یک اتاق با طروات و شاداب مناسب هستند. در واقع می‌توانید با ترکیب کردن سایه‎های مختلف سفید، جذابیت بصری منحصر به فردی ایجاد کنید.

مدل تخت خواب پسرانهنکات بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک

 

بافت‌های سفید در دکوراسیون اتاق کودک

اتاق‌های کاملاً سفید به پیچیدگی ظریفی نیاز دارند. در غیاب این رنگ، بافت سفید نیز اغلب نقش خیره کننده ای را ایفا می کند و فضای اتاق را خسته کننده نمی کند. رنگ سفید را از طریق پرده اتاق کودک، فرش، روتختی و ملحفه ‌های سفید و سایر منسوجات وارد اتاق کنید. اگر می‌خواهید همزمان طبیعت را به دکوراسیون اتاق وارد کنید، استفاده از گیاهان سبز ایده‌ی خوبی است.

نکته: پرده اتاق خواب کودک نباید مانع ورود نور کافی به اتاق کودک شود.

مبل کودک

‌مبلمان سفید اتاق کودک

خرید سرویس خواب کودک به رنگ سفید نیز می‌تواند راه حل عالی برای اضافه کردن رنگ سفید در دکوراسیون اتاق کودک باشد. همچنین استفاده از تخت سفید و ملافه های تیره یا مشکی برای اتاق کودک بسیار مرسوم است. با افزایش کنتراست، از زیبایی اتاق کودک سیاه و سفید خود نهایت استفاده را ببرید.

دکوراسیون اتاق نوزاد

‌کفپوش‌های چوبی

نگران هستید که اتاق یک دست سفید کودک شما خسته کننده و کسل کننده شود؟ همانطور که استفاده از گیاهان روحیه و طراوت را به اتاق کودک می‌بخشد، استفاده از کفپوش چوبی، بیشتر از هرچیز دیگری گرما را در فضای داخلی اتاق کودک به ارمغان می‌آورد. مانند رنگ سفید، کفپوش های چوبی دارای تنوع و رنگ‌های مختلفی هستند، تیره، روشن و خاکستری! اما اگر به دنبال یک دکوراسیون کاملا سفید هستید، کفپوش‌های روشن و سفید مناسب هستند.

 

رنگ‌های شاد را فراموش نکنید

طراحی “تمام سفید” به این معنی است که رنگ غالب سفید است … نه   به معنای استفاده تمام وسایل سفید از این رنگ یا عدم وجود رنگ در اتاق. اتاق‌های سفید در این مواقع به عنوان یک پس زمینه‌ی کامل عمل می‌کنند. اگر هنوز فکر می‌کنید اتاق کودک باید حاوی رنگ‌های شاد، روشن و رنگ‌های پاستلی ملایم باشد، مطمئنا پالت سفید مانعی برای آن نخواهد بود. در اینجا چند ایده در مورد چگونگی این کار وجود دارد:

  • سایه های مختلف سفید را با یکدیگر ترکیب کنید.
  • در لوازم جانبی اتاق کودک اقلام رنگی اضافه کنید.
  • رنگ‌های خنثی مانند سیاه، قهوه‌ای و خاکستری را با سفید ترکیب کنید.

مدل مبل کودک دختر

‌رنگ سفید در دکوراسیون کلاسیک:

  • دیوارها را به سفیدهای مات و پوسته تخم مرغی محدود کنید.
  • در لوازم جانبی، روتختی، مبلمان و کارهای هنری رنگ‌های زیبایی به آن اضافه کنید.
  • همه فلزات یا چوب ها نیازی به رنگ سفید ندارند. چند قسمت کوچک را برای کنتراست به صورت طبیعی نگه دارید.

 

رنگ سفید در دکوراسیون مدرن:

  • از سفیدها در یک سایه برای ظاهر بی نقص استفاده کنید.
  • بافت و الگو را روی دیوارها و کف‌ها بگنجانید.
  • از مبلمان با سطوح صاف و براق استفاده کنید.
  • رنگ سفید باید به مناطق کوچک مخلوط با رنگ‌های خنثی (طوسی، خاکستری، بژ) محدود شود.

سرویس خواب نوزاد پسرانه

‌‌

‌‌کلام آخر: در خصوص دکوراسیون اتاق کودک با رنگ سفید باید گفت که این رنگ خنثی می‌تواند فضای داخلی اتاق را دلبازتر نشان دهد و به همین دلیل نیز انتخاب مناسبی برای اتاق خواب‌های کوچک محسوب می‌شود. همچنین رنگ سفید به‌ تنهایی یک فضای روحانی به اتاق می‌دهد. این رنگ همچنین در طراحی‌های داخلی مدرن بسیار استفاده می‌شود اما در کنار سفید از رنگ‌های شاد نیز بهره ببرید تا محیطی پر انرژی و دوست‌داشتنی برای کودکتان به وجود آورید. اگر فکر می‌کنید این رنگ بعد از مدتی خسته‌کننده می‌شود می‌توانید کمی از رنگ‌های گرم در دکوراسیون وسایل اتاق استفاده کنید.

ممنون که ما را در خواندن این مقاله همراهی کردید، نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟