3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

انواع میز تحریر چوبی و mdf

میز تحریر یکی از لوازم مورد نیاز و با اهمیت برای مطالعه، نگارش و حتی کار یا بازی با کامپیوتر است.

مهم ترین خصوصیت میز تحریر کودک این است که از عادت‌های بدی که منجر به آسیب دیدن کودک می‌شود، جلوگیری می‌نماید. گاهی دیده‌اید که بچه ها برای انجام تکالیف خود بر روی زمین دراز می‌کشند یا اینکه ازاپن آشپزخانه و میزناهارخوری برای انجام کارهایشان استفاده می‌کنند؛ این موضوع موجب کاهش تمرکز آن‌ها و آسیب‌دیدگی در ستون فقراتشان می‌شود.

با خرید میز تحریری که دلخواه کودک بوده و در واقع سلیقه او هم در آن لحاظ شده باشد، نقش مهمی را در نشستن صحیح کودک در پشت میز، افزایش تمرکز هنگام درس خواندن و ایجاد اشتیاق در انجام کارهایش ایفا می‌کند؛

اما برای تهیه و خرید میز تحریر کودک باید به برخی نکات توجه نمود که در این مقاله به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

قبل از بررسی ویژگی‌های میز تحریر خوب است بدانید که امروزه استفاده شخصی از کامپیوتر، تبلت و لپ‌تاپ به صورت جزوی جدانشدنی از زندگی روزانه درآمده و تهیه یک میز مناسب که هم برای مطالعه و نگارش و هم برای کار با کامپیوتر مناسب باشد، تبدیل به یک ضرورت شده است. به همین دلیل اکثر افراد یک میز دو منظوره را برای اتاق خود و یا اتاق نواجوان خود انتخاب می‌کنند.

اگر تصمیم به خرید میز تحریر دارید بهتر است از ویژگی‌های میز تحریر استاندارد و مناسب برای بچه‌ها اطلاع داشته باشید.

انواع میز تحریر چوبی و mdf

جنس میز تحریر

 

 

میز تحریر چوبی: میز تحریرهای چوبی بهترین جنس برای استفاده هستند. کار روی این مدل‌ها راحت‌تر است ، طرفداران زیادی دارد و با هر دکوراسیونی به راحتی ست می‌گردد. این میزها با کمترین امکان لغزیدن کتاب ها و مقاومت زیاد ساخته شده‌اند. به علاوه از لحاظ قرار گرفتن در اتاق کودک نیز می‌تواند ایمنی و احتیاط‌های لازم را فراهم نماید.

در واقع طرفداران میز تحریر با جنس چوبی بسیار بیشتر از سایر انواع آن هستند. اگر در ساخت میز از چوب با کیفیت استفاده شده باشد، بسیار بادوام و مقاوم خواهد بود.

میز تحریر ام دی اف:  پوشش با کیفیتی که در یک هسته چوبی قرار دارد، ام دی اف باصرفه، با دوام و همين‌ طور مقاوم‌تر از چوب خالص یا روکش چوبی است و در برابر فشار بالا تحمل و استقامت زیادی دارد.

شما با خرید سرویس نوزاد نوجوان بامبینو می‌توانید پس از طی شدن دوران کودکی فرزند خود و تبدیل به سرویس نوجوان از یک میز تحریر جذاب و استاندارد در اتاق کودک خود نیز بهره‌مند شوید.

 

 

اندازه میز

 

اگر محدودیت فضا ندارید، میز تحریری انتخاب کنید که دارای طول و عرض استاندارد باشد که فضای کافی برای مطالعه و باز کردن کتاب و دفتر فراهم شود. برای ساخت میز تحریر باید طول میز را بین ۱۵۰ تا ۷۰ سانتیمتر در نظر گرفت؛ همچنين می توانید برای عرض میز عددی بین ۶۰ تا ۷۵ سانتیمتر را در نظر بگیرید؛ در صورتی که با محدودیت فضا مواجه بودید، می‌توانید از میزهای تاشو، یا حتی میزهای کوچکتر استفاده نمایید ولی به ارتفاع آن توجه نمایید چرا که ارتفاع میز تعیین‌کننده‌ی کیفیت نشستن و خسته نشدن در پشت میز است.

روی میز باید فضایی برای چیدمان لوازم تحریر نیز در نظر بگیرید. البته اکثر میزهای تحریر دارای کشو و مکان‌هایی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز شما و یا کودکتان می‌باشند ولی اگر میز تحریر مد نظر شما کمد و یا کشو نداشت، می‌توانید از شلف‌ها و قفسه‌های دیواری درون اتاق استفاده نمایید. در این حالت علاوه بر زیبایی دکور اتاق، به مرتب شدن و نظم گرفتن وسایل نیز کمک کرده‌اید.

 

 

میز تحریر دکوراسیون اتاق نوجوان

 

 

ارتفاع مناسب

 

میز تحریری که خریداری می کنید، حتماً باید از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد. ارتفاع میز از زمین بین ۷۷ تا ۷۳ سانتی‌متر است و در صورتی که نیاز دارید از پایه و یا چرخ استفاده کنید باید ارتفاع چرخ یا پایه را به ارتفاع میز اضافه کنید. برای اینکه متوجه شوید چه ارتفاعی برای میز کودکتان مناسب است، باید میز استانداردی متناسب با جثه کودک انتخاب کنید که مسلط به میز باشد و فشاری به دست ها و شانه های کودک وارد نشود.

صندلی نیز باید قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد. در این صورت در سال های متمادی با رشد کودک قابل استفاده خواهد بود.

نخستین نکته در خرید میز تحریر کودک این است که: باید استحکام میز را بسنجید، میز تحریر کودک نباید زیاد از حد فانتزی و ضعيف باشد. بچه‌ها بازیگوش هستند، این اقتضای سن آن‌ها است و چه بسا با میز خود هم بازی کنند، میزی که قصد خریدش را دارید باید محکم و در عین حال سبک و بی‌خطر باشد.

  • میز تحریر نباید لبه‌های تیز و برنده داشته باشد، این نکته بسیار مهم است. لبه‌های میز بچه باید خمیده و قابل انعطاف باشند، شما باید لبه‌های میز را لمس کنید و از امنیت آن مطمئن شوید، همانطور که در بالا هم گفتیم، کودکان بازیگوش هستند و باید احتمال بدهیم که شاید اطراف میز زمین بخورند، پس در مرحله دوم رعایت این نکته اجباری است.
  • باید متناسب با فضایی که در نظر دارید میز تحریرتان را تهیه کنید، به اتاق کودکتان یا قسمتی از منزل که برای بچه در نظر گرفته‌اید نگاهی بیاندازید و ببینید میز را در چه سایزی را تهیه کنید. بهتر است از قبل ابعاد محل مورد نظر را بدانید.
  • ارتفاع میز باید به گونه‌ای باشد که هنگامی که بچه‌تان دستش را روی میز می‌گذارد، میز و آرنج بچه در یک خط قرار بگیرند، سعی نکنید با ارتفاع صندلی این فاصله را تنظیم کنید به دلیل آن که آن گاه پاهای بچه بالا می‌ماند و اذیت می‌شود، در خصوص پاها هم، کف پای بچه باید روی زمین و زانوها در زاویه ۹۰درجه قرار بگیرد.

 

 

میز تحریر نوجوان ام دی اف

برای مشاهده مدل‌های بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

متناسب با فضای اتاق

 

میز تحریر چوبی باید با چیدمان و رنگ بندی لوازم هماهنگی داشته باشد، همچنین نباید بیش از حد بزرگ یا کوچک بوده تا باعث ایجاد آزار و اذیت گردد. همچنین باید در گوشه‌ای از اتاق قرار بگیرد که نور با زاویه ای مناسب بر میز و چشم فرد استفاده‌کننده از میز تحریر بتابد (نه به صورت مستقیم به چشم و نه کاملاً از پشت سر که باعث ایجاد سایه روی میز گردد).

همچنین برای دیدن ایده‌های جدید برای دیوارپوش دکوراسیون اتاق نوجوان می‌توانید به این مطلب سر بزنید.

همانطور که اشاره شد با خرید سرویس نوزاد نوجوان، شما می‌توانید یک سرویس کامل از تخت، کمد یا کشو و میز تحریر نوجوان را که بسیار زیبا بوده و هماهنگی وسایل اتاق کودک را به همراه دارد، تهیه نمایید به علاوه با این خرید هوشمندانه شما در هزینه‌ها نیز صرفه جویی آینده‌نگرانه‌ای نیز انجام می‌دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟