3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

تخت نوزاد جنس چوب طبیعی

هنگام خرید سرویس خواب نوزاد، قبل از اینکه به طرح و زیبایی آن توجه نمایید، باید به کیفیت مواد به کار رفته، ایمنی محصول و جنس آن توجه کنید. در این مقاله بامبینو می‌خواهیم توضیح دهیم که بهترین جنس سرویس خواب نوزاد و کودک چیست و ما از چه مواد اولیه‌ای برای ساخت محصولات نوزاد و کودک استفاده می‌کنیم؟

 

 

تخت نوزاد جنس چوب طبیعی

 

 

همانطور که می‌دانید بهترین و طبیعی‌ترین ماده‌ای که برای ساخت محصولات مربوط به کودک استفاده می‌شود چوب است؛ اما با توجه به اینکه نوزادان به سرعت بزرگ شده و عمر این محصولات در خیلی از موارد بیشتر از 4 سال نمی‌باشد، استفاده از چوب‌های باکیفیت به صرفه نیست، چرا که قیمت تمام شده برای مصرف‌کننده اصلاً اقتصادی نخواهد بود. از طرفی تخت‌های فرفورژه به هیچ وجه برای کودکان مناسب نیستند و حتی بزرگسالان هم بهتر است از چنین وسایلی كه لبه‌های تیز دارند، استفاده نكنند. با توجه به این مشکل، موادی جایگزین چوب درختان شده که دارای کیفیت بالا و قیمت معقول‌تری می‌باشند. جنس خیلی از محصولات نوزاد و کودک نئوپان بوده که ظاهر جذاب و کیفیت مناسبی ندارند اگر چه بسیار مقاوم می‌باشند ولی جایگزین بهتری که بامبینو نیز برای ساخت محصولات نوزاد خود استفاده نموده، ام دی اف‌های وارداتی باکیفیت و استفاده از روکش‌های ضد حساسیت مانند رنگ پلی اورتان، روکش ممبران سوزنی و همچنین روکش ملامینه می‌باشد که در همه‌ی این موارد تمامی استانداردهای مربوط به محصولات کودک رعایت شده، یعنی همه‌ی این موارد ضدحساسیت، ضدآلرژی، غیرسمی و مقاوم در برابر نفوذ آب هستند که در صورت وجود آلودگی با یک دستمال مرطوب قابل پاکسازی می‌باشند. به علاوه بهتر است تختی برای کودکان‌تان انتخاب كنید كه زیر آن فضایی خالی داشته باشد تا بتوان مرتب زیر آن را نظافت کرد، همچنین تخت‌هایی که در قسمت زیرینشان دارای کشو هستند، به منظم‌تر بودن اتاق کودک شما كمك شایانی می‌كنند. لوازم چوبی همیشه راحت‌تر با دكوراسیون اتاق هماهنگ شده و مناسب تمام فصول هستند. همچنین همیشه شیك و زیبا به‌نظر می‌رسند و دوام بالایی نیز دارند. هنگام خرید یک تخت خواب علاوه بر زیبایی به ابعاد، جنس، مدل و راحتی باید توجه کرد و ایمنی و سلامت را نیز مدنظر قرار داد.

 

 

ام دی اف واناچای تایلندی

 

 

چوب ام دی اف (MDF) استفاده شده در محصولات بامبینو، ام دی اف واناچای تایلندی است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم:

فرآورده­های چوبی واناچای که در کیفیت‌ها و درجه‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود، از باکیفیت‌ترین فرآورده‌های چوبی دنیا است، ام دی اف به عنوان یکی از فرآورده‌های چوبی شرکت واناچای از مخاطبان زیادی در ایران برخوردار است.

 

واناچای از یک چوب‌بری کوچک کار خود را آغاز نمود. با نوآوری در تولید پنل‌های چوبی نظیر MDF و نئوپان به یک کارخانه‌ی پیشرفته تبدیل شد و امروز یکی از بزرگ‌ترین رهبران بازار در صنعت پنل‌های چوبی در تایلند و آسیا به حساب می‌آید، فلسفه‌ی کاری کارخانه‌ی واناچای حفاظت از جنگل‌ها و طبیعت است و به طور کلی به منظور تولید محصولات مناسب و باکیفیتی که جایگزین چوب شوند، پا به عرصه‌ی این صنعت گذاشت. امروزه واناچای تولید کننده محصولاتی است که به عنوان مواد اولیه برای صنایع مبلمان و سرویس خواب و حتی ساخت و ساز به کار می‌رود. اگرچه این کارخانه سالانه حجم وسیعی از چوب درختان را برای ساخت و تولید ام دی اف از جنگل‌ها استخراج می‌کند ولی به طور همزمان، سالانه نزدیک به ۱ میلیون اصله درخت کائوچو در جنگل‌ها می‌کارد و از این طریق از محیط زیست محافظت می‌نماید.

 

ظرفیت تولید ام دی اف توسط واناچای حدود سالی ۲ میلیون مترمکعب است، که برای این میزان تولید ۳۰۰هزار تن چوب از فضایی با بیش از ۱۰۰ هزار اصله درخت تامین می‌شود. خط مشی‌های واناچای به گونه‌ای است که با هر درختی که از بین می‌رود، درخت دیگری کاشته می‌شود، به این صورت واناچای خود را موظف به حفاظت از حداقل ۱۰۰ هزار اصله درخت در سال می‌داند.

 

با توجه به خواندن این تاریخچه از جنس ام دی اف واناچای، از کیفیت محصولات بامبینو اطمینان حاصل خواهید نمود. اما در مورد محصولات کودک و نوزاد، همه چیز به جنس سرویس خواب محدود نمی‌شود. ابزار و یراقی که در سرویس خواب نوزاد بامبینو استفاده شده، همگی وارداتی و دارای استانداردهای روز دنیا بوده که دارای ضمانت‌نامه دو ساله نیز می‌باشد. ابزارآلات و بست‌های استفاده شده در سرویس خواب کودک از آن جهت دارای اهمیت است که به طور مستقیم با امنیت کودک ارتباط دارند. پس به خاطر همین موضوع هم که شده، باید برای تهیه بهترین سرویس خواب نوزاد از فروشگاه‌های معتبر خرید کرد.

 

 

تخت ایمن برای کودک 14 برند برتر سرویس خواب نوزاد در ایران

 

پس از مطالعه در موردن بهترین سرویس خواب مناسب کودک و نوزاد، به ظاهر و کارایی آن می‌پردازیم. محصولی که برای نوزاد تهیه می‌نمایید می‌تواند چندین قابلیت را در خود داشته باشد.

مثلاً محصولاتی مانند تخت نوزاد نوجوان که به صورت چهار منظوره طراحی شده و تا نوجوانی همراه خوب کودک شما خواهد بود. محصولات چهار منظوره در حالت تخت نوزاد، دارای گهواره یا ننو نیز می‌باشد که هزینه‌های شما را هنگام خرید سرویس خواب کامل نوزاد به صورت چشم‌گیری کاهش می‌دهد. بهتر است برای کودک خود سرویس خواب با رنگ‌های مانند سفید و قهوه‌ای تهیه نمایید که در طول مدتی که از آن استفاده می‌کنید، کیفیت خود را حفظ نموده و همواره شکیل و جذاب به چشم بیایند.

 

1 نظر در “بهترین جنس سرویس خواب نوزاد و کودک چیست؟

  1. ویترین اتاق کودک گفت:

    سلام … مطلب بسیار عالی و کاربردی بود … ممنون از سایت بامبینو وود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟