3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

دکوراسیون اتاق کودک

خلاقیت کودکان نقش مهمی در آینده آن‌ها خواهد داشت، استعداد تنها بخشی کوچکی از خلاقیت است. آموزش، تمرین و پروش خلاقیت از اهمیت بیشتری  برخوردار است. هر یک از ما ظرفیت تفکر خلاق خود را داریم که در فعالیت‌های روزمره منعکس می‌کنیم. از تزئین خانه گرفته تا پختن غذاهای خوشمزه. هنر را به اشکال مختلف در کارهای ما می‌توان مشاهده کرد. هر چه محیط زندگی کودک به خصوص طراحی دکوراسیون اتاق کودک از تنوع بیشتری برخوردار باشد، امکان رشد خلاقیت در او بیشتر است، به همین ترتیب تزئین درب اتاق کودک می‌تواند به عنوان یک روش موثر برای تقویت پرورش تخیل بچه‌ها استفاده شود. روش‌های متنوع و جالبی برای تزیین درب اتاق نوزاد وجود دارد که هر یک از والدین با توجه به فضای منزل و دکوراسیون آن سعی می‌کنند بهترین گزینه را انتخاب و مورد استفاده قرار دهند. تزئینات درب اتاق خواب نوزاد برای جشن سیسمونی نیز از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است و سلیقه و هنر والدین را نشان می دهد. ما می‌توانیم از صنایع دستی، کاغذهای رنگی، نقاشی و استیکرهای مختلف برای تزئین درب اتاق کودکان استفاده کنیم و اتاق کودک را به مکانی آموزشی و لذت بخش تبدیل کنید. در این مقاله ما ایده‌های جدید و ساده تزئین درب اتاق کودکان ارائه می‌دهیم. هر زمان ما از ایده جدیدی استفاده می کنیم، مکانی متفاوت و زیبا ایجاد می کنیم. می توان این موارد را راهی برای افزایش مهارت‌های تفکر خلاق در کودکان دانست.

چسب چوب و قاب‌ها

با استفاده از وسایل ساده درب اتاق کودکان خود را رنگارنگ و جذاب کنید. با کمی چسب چوب و فریم‌های ارزان قیمت در رنگ‌های روشن، یک اثر هنری خلق کنید. فقط چسب چوب را به در اتاق بزنید و قاب‌ها روی آن بچسبانید.

دکوراسیون اتاق کودک

‌استفاده از آویز‌های تزئینی

یکی از ایده‌های جالب برای تزیین درب اتاق خواب کودک، ساخت آویز و حلقه تزیینی است، شما به راحتی می توانید با استفاده از حلقه‌های تزیئنی نمدی، پارچه ای و… اقدام به تزیین درب اتاق نوزاد نمایید. این حلقه ها را می توان با تصویر شخصیت کارتونی یا عروسک‌های مورد علاقه کودکان تهیه نمایید و در تزیین درب از آنها استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق نوزاد

‌استفاده از کاغذ رنگی و پارچه

با استفاده از کاغذ رنگی و انواع پارچه ها و برچسب های متنوع می توانید سطح در را به زیبایی تزیین نمایید. طرح دلخواه را روی مقوا، کاغذ رنگی یا حتی پارچه بکشید و بعد از برش زدن آن را روی درب اتاق بچسبانید و از این طریق جذابیت بیشتری به درب‌ها ببخشید.

دکوراسیون اتاق نوزاد۱۰ ایده خلاقانه و جدید برای اتاق خواب نوزاد دختر

 

‌تزئین چهارچوب در اتاق کودک

یکی دیگر از ایده‌های تزیین درب اتاق، طراحی فضای اطراف و قاب درب می‌باشد که بسیار خاص و پرجلوه می‌باشد. طراحی فضای اطراف درب به سادگی انجام می شود و شما می توانید با استفاده رنگ، مقوا و وسایل تزیینی دیگر این کار را به راحتی انجام دهید و یک طراحی شیک و خاص با استفاده خلاقیت و توانایی خود داشته باشید.

سرویس خواب نوزاد

 

‌‌

‌استیکرهای درب و دیواری پی وی سی

استفاده از استیکرها و برچسب‌های فانتزی نیز ایده جالبی برای تزیین اتاق نوزاد است و در انواع مختلفی در بازار یافت می‌شود. همچنین می‌توانید از رنگ‌های شاد برای طراحی در اتاق نوزاد استفاده کنید. طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و موضوعات خلاقانه در سایت‌های مختلف از آمازون گرفته تا پینترست  در دسترس است که می‌توانید از آنها  برای تزئین اتاق خواب نوزاد دختر و یا اتاق خواب نوزاد پسر ایده بگیرید.

اتاق خواب کودک دختر

‌‌

‌نصب آینه و استیکر

اگر تمایلی به گذاشتن برچسب روی در ندارید، روی آینه چطور؟ آینه را روی درب آویزان کنید و سپس برچسبها را روی آن بچسبانید و هر موقع که دوست داشتید می‌توانید استیکرها به راحتی از روی آن بردارید. در هر صورت شما شاهکار خود را خواهید داشت که هم به عنوان یک هدف کاربردی و هم تزئینی عمل می کند و به معنای واقعی کلمه شخصیت کودک شما را نشان می دهد.

دکوراسیون اتاق کودک دختر

‌‌

‌نصب آویز اسباب بازی به روی درب

اگر می خواهید به طور همزمان هم فضای سازماندهی و ذخیره سازی داشته باشید و هم تزئینات انجام دهید، یک  آویز جا کفشی پارچه‌ای را امتحان کنید. آن را روی در آویزان کنید و با اسباب بازی‌های رنگارنگ پر کنید.

سیسمونی نوزادبهترین زمان برای خرید سیسمونی چه موقع است؟

 

‌نصب حلقه‌ توپ بر روی درب

حلقه‌ی توپ را می توان در بسیاری از فضاها نصب کرد و درب اتاق خواب کودک نیز از این قاعده مستثنی نیست. فقط در را با رنگ مورد علاقه‌ی کودک رنگ آمیزی کنید و حلقه‌ توپ را بر بالای آن آویزان کنید.

 تزیین اتاق خواب کودک

‌تزئین درب با استفاده از بادکنک و عروسک

بادکنک و عروسک های زیبا از دیگر وسایل تزیینی جالب و دیدنی هستند که اغلب در تزیین اتاق نوزاد و بخش های مختلف آن مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تزیینات کودکانه تنوع بسیار بالایی دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه و ابتکار خود، سطح درب ها را با استفاده از بادکنک‌های رنگی، عروسک، تور و… تزیین کنید. تزئین درب اتاق کودک با بادکنک یک ایده‌ی عالی برای استقبال از نوزاد تازه متولد شده است.

اتاق خواب کودک و نوزاد

‌نوار رنگی

چیزی به سادگی نوار می تواند برای خلق یک اثر هنری استفاده شود. فقط از نوارهای وینیل با رنگ‌های مختلف استفاده کنید، آنها را به شکل هندسی روی درب بچسبانید، و یک درب ساده را به یک درب پر زرق و برق در اتاق کودک خود تبدیل کنید.

 اتاق خواب کودک و نوجوان

‌‌

‌تصویر حیوانات بر روی درب اتاق کودک

استفاده از تصویر حیوانات چه با نقاشی و چه با چسباندن استیکر یک ایده بسیار خوب برای دکوراسیون اتاق کودک است.

دکوراسیون اتاق نوزاد

‌تزئین درب با حروف الفبا

یکی دیگر از کارهای جالبی که برای تزیین اتاق کودکان انجام می شود، نصب اسم آن ها با استفاده از حروف به روی درب است. این کار به درب اتاق آن ها شکل می دهد و شخصیت آن ها را قوی می کند. شما می توانید با استفاده از حروف آماده این کار را انجام دهید یا خودتان با کمک مقوا ماکت یا دیگر موارد مشابه برای درآوردن اسم آن‌ها اقدام کنید.

 سیسمونی

‌‌

‌کلام آخر: با جالب ترین ایده ها برای تزیین درب اتاق خواب نوزاد آشنا شدید، امیدواریم با به کارگیری این روش های جالب و جذاب بتوانید بهترین و زیباترین تزیینات را بر روی درب اتاق نوزادان و کودکان انجام دهید و از نتیجه کار راضی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟