3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

تخت خواب کودک ساده

دکوراسیون مدرن به معنای ایجاد یک فضای پیشرفته و امروزی است که  هدف آن نمایش خطوط ساده، المان‌های ظریف و یک محیط خلوت و به دور از شلوغی و هرج و مرج است، که در آن فقط وسایل مورد نیاز نمایش داده می شود. طراحی مدرن اتاق کودک با تأکید بر سادگی و عملکرد، یک انتخاب عالی برای والدین است. این سبک دکوراسیون فرصت مناسبی برای معرفی کودک شما و بیانگر عشق مادام العمر شما به دلبندتان با طراحی خوب و امروزی است. ما  در این مقاله از بامبینو بعضی از ایده‌های طراحی مدرن اتاق خواب کودک را که می‌تواند الهام بخش شما باشد ارائه می‌دهیم.

 

‌‌تخت خواب کودک ساده

‌‌

‌رنگ آمیزی یک‌دست سفید

رنگ آمیزی سفید دراتاق کودک، فضای اتاق کودک را ساده و آرام می کند. رنگ سفید برای هر جنسیتی به خوبی کار می کند (اگرچه این یک انتخاب شجاعانه برای بچه های نامرتب و شلخته است!) برای دستیابی به آن یک دانش فنی طراحی لازم نیست کافی است همه چیز را در همان طیف رنگ و روشن نگه دارید. اگرنگران بی رنگی بیش از حد اتاق هستید می‌توانید با اضافه کردن گیاهان و یا تابلوهای هنری کمی رنگ به فضای اتاق ببخشید.

رنگ‌های جسورانه اضافه کنید

مدرن قطعاً به معنای سیاه و سفید و خاکستری نیست. با استفاده از کاغذ دیواری هندسی، آثارهنری، بالش های رنگارنگ و فرش رنگی همچنان می‌توان ظاهر اتاق کودک را کاملاً مدرن باقی نگه داشت. رنگ‌های تند در طیف‌های مختلف همه مکمل یکدیگر هستند و فضایی تحریک کننده و سرگرم کننده ایجاد می کنند.

پالت رنگی خاص خلق کنید

برای رسیدن به یک اتاق کودک مدرن ایده‌آل، یک رنگ‌بندی پیچیده و خاص در دیوارها و سایر عناصر اتاق، ایجاد کنید. ترکیب رنگ مشکی، سفید وخاکستری با انبوهی از رنگ‌های روشن مانند زرد و فیروزه ای یک پالت رنگی منحصر به فرد و خاص است.

با الگوهای غیر منتظره بازی کنید

طرح پرده‌‌ی مدرن در این اتاق کودک توسط Brian Patrick Flynn طراح، کمک کرده است تا واقعاً در میان تمام وسایل اتاق برجسته به نظر برسد. این فضا یک یادآوری عالی است که در طراحی مدرن نیازی به پایبندی به پارچه‌ها و الگوهای مد روز نیست و خارج از چهارچوب اصول طراحی دکوراسیون عمل کردن اغلب نتایج خیره کننده ای ایجاد می‌کند.

مبلمان اتاق

‌‌

‌تصویر حیوانات را به دیوار اضافه کنید

نصب تابلو با موضوع حیوانات در اتاق کودک یک گرایش رایج  بین اکثر طراحان داخلی و والدین است. اکثر کودکان کوچک حیوانات را دوست دارند و استفاده از این تابلوها علاوه بر اینکه دیوار اتاق را زیباتر می‌کنند نگاه کودک شما را به خود جلب کرده و به این ترتیب اورا سرگرم می‌کند. استفاده از پس‌زمینه‌های روشن و قاب ‌سفید بر روی دیوارهای رنگی زیبایی آن‌ها را چند برابر می‌کند.

برخی قطعات را همگام با رشد کودک خریداری کنید

اتاق خواب مدرن نوزاد معمولا پر از وسایل ضروری نوزاد مانند؛ گهواره، میز تعویض، کمد، راکر و … است. انتخاب یک سرویس خواب نوزاد نوجوان می‌تواند علاوه بر حفظ ظاهر مدرن اتاق یک پس انداز اقتصادی عالی نیز باشد و وقتی زمان ارتقا اتاق به یک اتاق بچه بزرگ رسید، با کمی تغییر همچنان قابل استفاده بمانند.امروزه سبک‌های مختلفی از تخت خواب چندمنظوره وجود دارند که در آن  تخت نوزاد  قابلیت تبدیل به تخت کودک و حتی  تخت خواب نوجوان را دارد و معمولاً یک کمد کودک و یک میز تعویض جداشونده دارد.

مبلمان ساده انتخاب کنید

برای حفظ ظاهر مدرن در اتاق کودک خود، مبلمان با خطوط ساده را انتخاب کنید. خرید  تخت خواب کودک ساده و بدون تزئینات جانبی گزینه‌ی مناسبی است. کمد، دراور، سایر مبلمان و آباژوراتاق کودک نیز بهتر است که در نهایت سادگی و ظرافت انتخاب شوند. نقاشی دیواری جسورانه و تابلوهای گرافیکی، جذابیت بصری و رنگ کافی را به اتاق می بخشد و با عوض شدن سلیقه در آینده به راحتی قابل تغییر هستند.

لوسترهای فانتزی

چرا از لوسترهایی با ظاهری خاص و فانتزی برای تکمیل دکوراسیون مدرن اتاق کودک استفاده نمی کنید؟ این یک روش عالی برای افزودن یک قطعه کاربردی و صیقلی در نورپردازی اتاق است.

استفاده از رنگ‌های خنثی

اگر از آن دسته والدینی هستید که تمایل دارید، برای دانستن جنسیت فرزندتان تا زمان تولد او صبر کنید و یا قصد دکوراسیون اتاق مشترک خواهر و بردار دارید، استفاده از رنگ خاکستری و سفید و به طور کلی رنگ‌های خنثی گزینه‌های مناسبی برای انتخاب است.

سرویس خواب نوزاد

‌‌

‌گرافیک ساده

با استفاده از طرح‌های گرافیکی ساده،ظاهری مدرن را بهم گره بزنید. دایره‌ها، مربع‌ها، مثلث‎ها و فلش‌ها بر روی کاغذ دیواری‌، انواع فریم‌های تخت خواب،میزهای کنار تخت و حتی طرح‌های روتختی و… همه اشکال هندسی عالی برای ایجاد یک ظاهر مدرن هستند.

سقف را نادیده نگیرید

یکی از جاهایی که کودک بیشترین توجه را به آن نشان می دهد سقف اتاقش است.اکنون که می دانید کنتراست و الگوی رنگی مناسب در طراحی دکوراسیون اتاق کودک مهم است، پس طراحی سقف اتاق کودک را نادیده نگیرید.

سرگرمی را به اتاق کودک اضافه کنید

کودکان دوست دارند تکان بخورند تا بخوابند و بزرگسالان هم اثر آرامش بخش تکان دادن کودکان را می دانند، پس چرا کودک را با استفاده از تاب یا ننو نخوابانیم؟ فراموش نکنید که عناصر سرگرم کننده را به اتاق کودک اضافه کنید. چادرکودک یا راکر حیوانات که کودک می تواند در دوران نوپایی از آن استفاده کند را فراموش نکنید.

‌اتاق کودک را با نام خودش سفارشی کنید

روش‌های خلاقانه‌ای برای نمایش نام کودک در اتاق خود پیدا کنید. برخی از ایده‌ها عبارتند از:

  • حروف چوبی روی دیوار
  • گلدوزی روی ملحفه یا بالش
  • استند با حروف اولیه اسم کودک یا نام کامل او
  • نام کودک با ریسه‌های روشنایی روی دیوار بنویسید که در شب نور آن دو برابر است.
  • نوشتن نام کودک با استفاده از کاغذ رنگی و شابلون و ..

روتختی اتاق کودک

‌‌

‌کلام آخر: اکثر طراحان مدرن سعی می کنند اتاق کودک را به گونه‎ای طراحی کنند که علاوه بر مناسب و کاربردی بودن برای ورود نوزاد، همچنین یک اتاق کاربردی برای سال‌های خردسالی کودک نیز باشد، شما هم با پیاده کردن این ترفند حداقل تا چند سال مجبور نیستید که تغییرات گسترده ای در دکوراسیون اتاق کودک ایجاد کنید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید، شماهم پیشنهادات خود را در این زمینه به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟