3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

سرویس خواب کودک

خرید سیسمونی برای کودک بسیار مهیج است و طراحی اتاق کودک یکی از جذاب ترین قسمت‌های استقبال از یک فرشته در زندگی والدین است. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید وسایل نوزاد عجله نکنید. روی موارد اساسی و کاربردی تمرکز کنید، مانند یک تخت کودک مناسب، نور ملایم اما کافی وایمنی وسایل کودک. قبل از اینکه اتاق را با وسایل مختلف پر کنید، تا به دنیا آمدن کودک صبرکنید و برای خرید  وسایل زیاد وغیرضروری خود را تحت فشار قرار ندهید. نوزاد تازه متولد شده فقط به عشق و توجه شما احتیاج دارد و شما به مرور خواهید فهمید که کی زمان خرید وسایل دیگر فرا رسیده است. در ادامه ما مهم‌ترین فاکتورهایی که برای طراحی اتاق نوزاد باید در نظر بگیرید را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

سرویس خواب کودکبیشتر بخوانید: بهترین زمان برای خرید سیسمونی چه موقع است؟

 

رنگ دیوار اتاق کودک را خنثی انتخاب کنید

دوره‌ی پسندیدن اتاق خواب دخترانه صورتی و اتاق خواب پسرانه‌ آبی به سر آمده است. به کودک خود این فرصت را بدهید که بدون محدودیت و پیش زمینه‌های ذهنی در مورد جنسیت بزرگ شود. در عوض، از رنگ در لوازم جانبی مانند فرش اتاق کودک، عکس و اسباب بازی برای ایجاد نشاط و سرزندگی در اتاق استفاده کنید. سراغ رنگ‌های دیواری مانند خاکستری، انواع رنگ‌های‌پاستلی وسفید بروید. سایه های طبیعی مانند رنگ چوب، بژ، قهوه ای و سبز نیز گزینه های خوبی هستند. این رنگ‌ها زمینه کافی برای اضافه کردن لوازم جانبی دررنگ‌های مختلف را فراهم می کنند.

ایمنی تخت خواب کودک

خرید تخت نوزاد بسیار مهم است، قبل از انتخاب وقت خود را صرف تحقیق در مورد گزینه‌های موجود کنید. در تخت‌خواب کودک فاصله نرده‌های تخت نباید بیش از 6 سانتی متر باشد. فاصله‌ی بیشتر خطر افتادن نوزاد از بین نرده‌ها و گیر افتادن کودکان نوپا را افزایش می دهد. همچنین باید از اندازه استاندارد تخت کودک و تشک مطلع باشید تا بتوانید قبل از خرید آگاهانه تصمیم بگیرید. سرویس خوابی را انتخاب کنید که قابلیت تبدیل از تخت خواب کودک به تخت خواب نوجوان را داشته باشد و به این ترتیب درهزینه‌ها صرفه جویی کنید.

پرده‌های ضخیم انتخاب کنید

هیچکدام از ما صبح زود نور مستقیم خورشید را در چشم خود دوست نداریم، بنابراین تصور کنید کودک شما نیز اینچنین است! نوزادان خواب‌ سبک دارند و این یک روش عالی برای افزایش چرت آن‌هاست. نصب زیرپرده ای زیر پرده‌ها، پرده های تیره یا پرده های ضخیم می تواند به آنها کمک کند تا بیشتر بخوابند و شما را در خواباندن کودک بارها و بارها نجات دهند. همچنین به شما کمک می کند بدون توجه به زمان روز، برنامه خواب کودک خود را مدیریت کنید.

ردیاب هوشمند دود نصب کنید

هیچ وقت نمی توانید در مورد محافظت از کودک در برابر خطری مانند آتش‌سوزی ایمن باشید. اگرچه نصب سیستم اعلام حریق در خانه های ما معمول نیست، اما ما این را به عنوان یک الزام دراتاق کودک پیشنهاد می کنیم. اگر قصد دارید کودک خود را شبانه در گهواره تنها بگذارید، دتکتوردود باید صدادار باشد. با دتکتور و انواع آن در isna.ir آشنا شوید.

 

درصورت لزوم میز تعویض بخرید

میز تغویض کودک یک گزینه‌ی جدید در اتاق‌های کودک است اما مطمئنا مهمترین آن نیست. کودک را می توان روی تخت یا حتی روی کمد قدیمی تعویض کرد. فقط به خاطر داشته باشید که ارتفاع آن باید به اندازه کافی کم باشد و به خوبی به دیوار مهار شود. به دنبال چوب محکم و چیزی باشید که تکان نخورد.

 

‌گهواره را شلوغ نکنید

وسایل داخل تخت کودک را حداقل نگه دارید. در حالت ایده آل به غیر از یک تشک راحت و ملافه، شما نباید گهواره را با هیچ چیز دیگری شلوغ کنید تا از خطر SIDS جلوگیری کنید. دستورالعمل های روشنی درباره مواردی که در تخت کودک امن است، صادر شده است. اطمینان حاصل کنید که در این مورد آگاه هستید و بخوبی مطالعه کرده اید. داشتن چیزهای زیاد مانند اسباب بازی های پارچه‌ای،بالش ولحاف، خطر خفگی را افزایش می دهد.

روی یک صندلی راک خوب سرمایه گذاری کنید

برای غذا دادن به نوزاد، در آغوش گرفتن کودک و خواباندن نوزاد ولالایی خواندن، صندلی گهواره ای یک گزینه‌ی عالی برای اتاق کودک است. این کار گرما وصمیمت به اتاق کودک می‌بخشد و محلی خواهد بود که می توانید خاطرات بسیار خوبی بین خود و کودک خود ایجاد کنید.

مبلمان اتاق کودکبیشتر بخوانید: ۶ اکسسوری ضروری اتاق خواب نوزاد

 

‌هنگام دیزاین اتاق کودک نکات زیر را در نظر داشته باشید

  • لوستر اتاق کودک را با استفاده از دیمر تنظیم کنید. این یک پروژه آسان است که به شما امکان می دهد تا در صورت لزوم نور اتاق کودک را به دلخواه خود تنظیم کنید.
  • پرده و سرویس رو تختی کودک و فرش های بادوام و قابل شستشو را انتخاب کنید که به راحتی قابل تمیز کردن هستند.
  • به محض شروع به کارو طراحی اتاق کودک در مورد قرار دادن سرویس خواب کودک و ایمنی وسایل اتاق آن فکر کنید.
  • دور نگه داشتن تخت‌خواب کودک از پنجره و پرهیز از زیر قرار دادن تخت در زیر لوستر اتاق خواب
  • انتخاب کف پوش مناسب برای اتاق کودک
  • قرار دادن وسایل با ارزش در قفسه های بالاتر

کلام آخر: برای طراحی اتاق کودک تمرکز خود را بر ایجاد یک فضای کاربردی، خلوت و ایمن قرار دهید و از خرید گزینه‌های زیادی و غیر قابل استفاده بپرهیزید اینگونه ضمن مرتب نگه داشتن اتاق، نظافت و تمیز کردن اتاق را آسان می‌کنید و همچنین فضای باز کافی در اختیار کودک برای بازی با اسباب بازی‌هایش قرار خواهید داد. شما چه فاکتورهای ضروری و اساسی برای اتاق کودک توصیه می کنید؟ در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟