3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

سرویس خواب کودک

خرید وسایل اتاق کودک یک کار سرگرم کننده در لیست طولانی از کارهایی است، که والدین جدید قبل از به دنیا آمدن نوزادشان باید انجام دهند. معمولا والدین هنگام چیدمان اتاق کودک سخت‌گیرتر می شوند و برای خرید سیسمونی کودک به تمام فروشگاه‌های وسایل کودک سر زده و تعداد زیادی از وسایل نوزادی را با راهنمایی فروشنده انتخاب وخریداری می‌کنند، همه این موارد برای خوشبختی و رفاه آینده کودک شما بسیار مهم است، مثلا برای تکمیل چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه یک مبل کودکانه صورتی، که 100 درصد از پنبه ارگانیک ساخته شده است، خریداری می‌کنید. اما حقیقت این است که نوزادان فقط به چند مورد وسایل ضروری که واقعاً مهم هستند نیاز دارند و وسایل دیگر فقط جنبه تزیئنی دارند. بنابراین انرژی خود را به سمت تهیه موارد ضروری هدایت کنید.
خرید مبلمان کودک به معنای راحتی و صرفه جویی در وقت است و محیطی امن تر برای لذت بردن کودک شما فراهم می کند. در اینجا ما ملزومات مبلمان کودک را که بسیار کاربردی وضروری هستند برایتان آورده ایم:

سرویس خواب کودک

‌ملزومات مبلمان کودک

برای تهیه اتاق خواب کودک خود، حداقل به هریک از موارد زیر نیاز خواهید داشت:
تخت کودک
صندلی پرستاری
میز تعویض نوزاد
صندلی غذاخوری کودک
کمد و دراور کودک
صندلی ومبل کودک

تخت کودک:

وقتی نوبت به انتخاب تخت نوزاد می رسد، می توانید تخت نوزاد نوجوان یا تخت کنار مادر را انتخاب کنید تا بتوانید کوچولوی خود را درست در کنار خود بخوابانید درحالی که در فضای امن خودش قرار دارد. فراموش نکنید که ارتفاع تخت خود را اندازه بگیرید تا اطمینان حاصل شود که تخت کنار مادر درست به تخت شما متصل شود.
تخت کنار مادر و انواع تخت خواب‌های کوچکتر را می توان از بدو تولد، تا حدود یک سالگی استفاده کرد، که برای نگه داشتن کودک در نزدیکی شما بسیار ایده آل است و بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب است. اما تخت‌خواب های چند منظوره و تخت نوزاد نوجوان سالهای بیشتری برای کودک قابل استفاده اند و در واقع چون شما را از خرید تخت مجدد برای کودک تا سال ها بی نیازمی‌کند به نوعی صرفه جویی اقتصادی محسوب می‌شود. تخت کودک ملافه یا تشک ندارد، بنابراین باید این موارد را جداگانه تهیه کنید. فراموش نکنید که روکش‌ها و ملحفه‌های مخصوص اندازه تشک تخت کودک در بازار موجود است.

‌صندلی پرستاری یا گهواره ای

اکثر مبلمان مورد نیاز شما جدا از تخت نوزاد برای نگهداری آسان تر فرزند شما به عنوان والدین بکار می رود. صندلی های پرستاری یا گهواره ای انتخاب بسیار درستی است و غالباً مورد غفلت قرار می گیرد، مطمئن باشید، هرگز از داشتن این صندلی پشیمان نخواهید شد. وقتی کودک خود را شیر می‌دهید یا او را آرام می کنید، از پشت و بازوی شما پشتیبانی می کند. صندلی‌های پرستاری یا گهواره ای به سه سبک مختلف ارائه می شوند:
یک صندلی ثابت با یا بدون چهارپایه
گلایدر با یا بدون پایه پا
یک صندلی راک (گهواره ای) راحت برای اتاق کودک
صندلی ثابت مکانی امن و راحت برای نشستن در اتاق کودک برای شما فراهم می کند. به محض اینکه چند ماه از خود نگهداری کنید، از صندلی پرستاری خود به دلیل پشتیبانی بیشتری که ارائه می دهد، سپاسگزار خواهید بود. برای راحتی بیشتر، یک گلایدر یا یک صندلی راک در نظر بگیرید. راحتی شما به اندازه راحتی کودک شما مهم است و با سرمایه گذاری و مراقبت مناسب، آن را برای مدت طولانی خواهید داشت.

‌میز تعویض کودک

هنگامی که کودک خود را به خانه بیاورید، به سرعت متوجه خواهید شد که میز تعویض برای عوض کردن پوشک کودک بسیار ضروری است. میز تعویض اکیدا توصیه می شود، زیرا فضای تعیین شده و فضای ذخیره سازی بیشتری را برای تمام نیازهای کودک در حال تغییر فراهم می کند.
اگر یک میز تعویض به تنهایی برای شما گزینه مناسبی نیست، یک تخت کودک قابل تبدیل را در نظر بگیرید. این نوع تخت‌ها یک میز تعویض با چند کشو و یا کمد در زیر آن تعبیه شده است، که به تخت متصل می‎باشد.
برای هر گزینه ای که تصمیم گرفتید، به خاطر داشته باشید که هرگز مکان های زیادی برای ذخیره چیزها نخواهید داشت و داشتن گزینه‌های بیشتر همیشه بهتر است. ممکن است بخواهید یک میز و کمد تعویض جداگانه در اتاق کودک خود داشته باشید و یک میز تعویض شده در اتاق خود داشته باشید.

چیدمان اتاق کودک

بیشتر بخوانید: وسایل اتاق کودک

‌‌صندلی غذاخوری کودک

با رشد و استقلال کودک شما، زمان تغذیه از صندلی پرستاری به صندلی غذاخوری کودک می رسد. صندلی غذاخوری پلاستیکی کودک نسبت به صندلی چوبی محبوبیت بیشتری دارد احتمالا به خاطر ارزان تر بودن آن، زیرا صندلی های چوبی هم راحت تر از صندلی پلاستیکی است و هم تمیز کردن آن آسانتر می باشد.
با این حال، با گذشت زمان و تنها با حداقل مراقبت و نگهداری، صندلی غذاخوری چوبی کودک می تواند رنگ آمیزی، مرمت و بازسازی شود. هنگام خرید یکی از این نکات را در نظر بگیرید و بهترین تصمیم متناسب با نیازهای خود را بگیرید.
همانطور که قبلا اشاره کردیم، خرید مبلمان چوبی برای کودک مزایای زیادی دارد. بیشتر مبلمان پلاستیکی کودک با یک قاب فلزی پوشانده می شوند. این طرح در طول زمان منجر به افتادگی، پاره شدن یا ساییدگی می شود. تمیز کردن پلاستیک بسیار دشوارتر است ، زیرا برخی از اجزای اصلی دارای شکاف های کوچکی هستند که دستیابی به آنها دشوار است.
پلاستیک همچنین می تواند به محل تولید میکروب تبدیل شود، هرگز از نقاط صعب العبور که به سختی تمیز می‌شوند غافل نشوید. با گذشت زمان، پلاستیک می تواند خراش های میکروسکوپی ایجاد کند که برای چشم انسان قابل تشخیص نیست، و آن را به یک محیط مناسب برای رشد میکروب ها بدون کنترل تبدیل می کند.
از طرف دیگر، چوب به راحتی تمیز می شود و از آنجا که از مواد طبیعی ساخته می شود یک گزینه سازگار با محیط زیست است. در بدترین حالت، می توان مبلمان چوبی را سنباده زده و روی آنها رنگ آمیزی کرد. شما نمی توانید یک تخت کودک از جنس پلاستیک را با تخت خواب مشترک خود ست کنید، اما می توانید یک تخته چوبی را سنباده بزنید و با گذشت زمان آن را دوباره رنگ کنید تا با مبلمان اتاق خود مطابقت داشته باشد.
برای به دست آوردن بیشترین سود برای پول خود، روی مبلمان کودک چوبی سرمایه گذاری کنید که با تغییر نیاز شما همچنان مفید خواهد بود. یک تخت کودک قابل تبدیل تا بزرگسالی کودک شما را به خوبی همراهی می کند. صندلی گهواره ای یا باسنت می تواند برای نسل های مختلف باشد، یا حداقل تا زمان تولد فرزند بعدی شما می توان آن را در انبار نگه داشت.

کمد و دراور کودک

از اساسی ترین وسایل و ملزومات اتاق کودک می باشند. با وجود کمد و کشو، شما فضای ذخیره سازی برای سازماندهی لباس‌ها کودک و سایر وسایل کودک را در اختیاردارید. همچنین برای سازماندهی اسباب بازی‌های کودک، در صورت داشتن فضای کافی در اتاق کودک، داشتن ویترین نیز توصیه می‌شود.

صندلی و مبل کودک

برای خرید مبلمان کودک، بسته به اندازه‌ی فضای اتاق کودک و همچنین نیازهای شما و نیازهای کودک، ممکن است به چندین مدل مبل و صندلی کودک نیاز داشته باشید. مهم است که با توجه به اندازه ی دقیق فضای موجود، نوع مناسب مبلمان کودک مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مبلمان و صندلی کودک-بامبینو

بیشتر بخوانید: چگونه یک فضای لذت بخش برای کودکمان در منزل ایجاد کنیم؟

‌‌

‌کلام آخر: این وسایل ضروری‌ترین مبلمان، برای مراقبت و رشد کودک خود در خانه است. کودک شما برای خوابیدن به مکانی مستقل احتیاج دارد و شما به مکان‌هایی برای کمک به آسایش، تعویض و تغذیه کودک و سازماندهی لباس‌ها و وسایل کودک خود نیاز خواهید داشت. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که چند تصمیم آگاهانه با تمرکز بر کیفیت، سودمندی و نیازهای طولانی مدت فرزندتان بگیرید. هنگامی که این موارد را در نظر داشته باشید، انتخاب مبلمان اتاق کودک برایتان آسان خواهد بود.

مجموعه بامبینو با بیش ازسال‌ها سابقه در تولید سرویس خواب نوزاد و نوجوان، همه وسایل ضروری مبلمان اتاق کودک را درعین حال که قابلیت‌های لازم برای ساده سازی روند مراقبت از نوزاد شما را فراهم می کند، با طرح‌ها ومدل های متنوع و به روز دنیا که به ایجاد زرق و برق و زیبایی در طراحی دکوراسیون اتاق کودک شما نیز کمک می کند به بازار عرضه می‌کند. اگر به دنبال مبلمان مناسب اتاق خواب کودک خود هستید، از میان سرویس خواب‌های نوزاد نوجوان متنوع ما که شامل تخت نوزادی، تخت کودک، میز تعویض، صندلی و مبل کودکانه، کمد و دراور و ویترین اتاق کودک و … می‌باشد دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟