3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

انواع تخت نوزاد و نوجوان

هنگام به دنیا آمدن نوزادان وقتی والدین برای خرید سیسمونی اقدام می‌کنند، معمولا سوالات زیادی در ذهنشان ایجاد می‌شود و برای خرید هر کدام از اقلام اصلی به خاطر وجود گزینه‌های مختلف با ظاهر و کاربرد‌های متفاوت دچار سردرگمی می‌شوند. این مسئله خصوصا زمانی که برای اولین فرزند خود این کار را انجام می‌دهند و تجربه زیادی ندارند بیشتر شدت می‌گیرد زیرا با توصیه‌ها و پیشنهادات مختلفی از طرف فروشنده‌ها و یا آشنایان خود مواجه می‌شوند و این احتمال وجود دارد که این توصیه‌ها با هم در تضاد باشند. یکی از اولین اقلامی که پدرو مادرها باید برای خرید آن تصمیم بگیرند سرویس خواب نوزاد است. تخت نوزاد و کودک شامل مدل‌های مختلفی می‌شود که سوالات مختلفی پیرامون آن مطرح می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی تخت‌های چندمنظوره و مزیت‌های آن بپردازیم تا به برخی از سوالات و ابهامات ذهنی والدین پاسخ بدهیم.



انواع تخت نوزاد و نوجوان


بیشتر بخوانید:
ملاحظات سنی برای خرید تخت خواب کودک

 

انواع تخت کودک

برای خرید تخت خواب نوزاد یکی از نکات مهم در نظر گرفتن بازه سنی است که کودک می‌تواند از آن استفاده کند. تخت‌های نوزاد معمولا تا سن 4 سالگی مناسب هستند و پس از آن کودک باید از تخت نوجوان استفاده کند. این تخت‌ها معمولا برای سنین 4 تا 12 سالگی مناسب هستند که البته این سن بسته به میزان رشد بدنی کودک می‌تواند متفاوت باشد. یکی از دغدغه‌ها و مشکلات والدین در مورد همین موضوع است؛ اگر هنگام خرید سیسمونی نوزاد، یک تخت خواب نوزادی تهیه کنند، با وجود پرداخت هزینه‌های زیاد بعد از چند سال مجبور به فروختن آن می‌شوند و باید برای خرید یک تخت خواب نوجوان دوباره هزینه کنند. کاری که علاوه بر مسائل مادی در عمل با مشکلات و سختی‌های خاص خود همراه است.

یک راه حل اقتصادی و کم دردسر برای حل این مشکل خرید تخت دومنظوره و یا چند‌منظوره است. تخت‌های چند منظوره که به تخت‌ نوزاد نوجوان یا تخت تبدیل شونده نیز معروف هستند، یک بار خریداری می‌شوند و تا مدت‌ها می‌توانند نیاز کودک شما را برآورده کنند. تخت‌های چهارمنظوره که از انواع این تخت‌ها هستند، در ابتدای تولد نوزاد به عنوان ننو مورد استفاده قرار می‌گیرند و پس از آن با قفل کردن و ثابت شدن این قسمت به عنوان تخت نوزاد حفاظ دار استفاده می‌شوند. در کنار این قسمت معمولا یک باکس به شکل کمد یا دراور در قسمت ابتدا یا انتهایی تخت وجود دارد که برای قرار دادن وسایل، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعد از قد کشیدن و بیشتر شدن میزان جنب و جوش کودک دراور و همچنین تخت پارک از تخت خواب جدا شده و بر روی زمین قرار می‌گیرند و با بیشتر شدن فضای تخت، کودک می‌تواند تا سنین نوجوانی از آن استفاده کند. دراور همچنان به صورت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد و از تخت پارک می‌توانید برای کودک دوم خود استفاده کنید. همچنین قابلیت تبدیل تخت پارک به میز تحریر نیز یکی نکات قابل توجه تخت‌های چهار منظوره است. این قابلیت باعث می‌شود تا چند سال از خرید میز تحریر مجزا بی‌نیاز شوید. بنابراین بهتر است این نوع تخت‌ها را برای خرید تخت کودک در اولویت خود قرار بدهید و از مزایای آن حداکثر استفاده را ببرید. البته باید در نظر داشته باشید که در تولید تخت‌ مورد نظر شما از مواد اولیه با کیفیتی استفاده شده باشد تا در طی زمان به راحتی دچار شکستگی و خط و خش نشود. این نکته در حفظ ایمنی و سلامت کودک بسیار حائز اهمیت است. همچنین استاندارد بودن تخت از لحاظ اندازه نیز از جمله نکاتی است که در بحث ایمنی باید به آن توجه شود. رعایت نکردن این نکته موجب ایجاد فاصله در بین تخت و تشک شده و می‌تواند خطرآفرین باشد. 



تخت‌های چندمنظوره نوزاد و نوجوان بامبینو


بیشتر بخوانید: تشک مناسب گهواره کودک

 


بامبینو اولین تولیدکننده تخت‌های چهارمنظوره در جهان

شرکت بامبینو با سال‌ها تجربه در تولید تخت خواب کودک به عنوان اولین تولیدکننده تخت کودک نوجوان چهارمنظوره در جهان شناخته می‌شود که با عرضه مدل‌های مختلف با طراحی‌های متنوع برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب است. مدل‌هایی مانند کارن و مون‌استار با طراحی ساده و مدرن که با هر دکوری قابل ست کردن هستند، مدل‌هایی با طراحی کلاسیک مانند سرویس‌های رویال و رومانتیک که ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به اتاق کودک می‌دهند و سرویس‌هایی مثل مدل‌های کاپیتان و هیپو که با طراحی‌ و استفاده از تم‌های رنگی خاص می‌توانند دکوری متفاوت و چشمگیر ایجاد کنند که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. تنوع محصولات بامبینو این امکان را به شما می‌دهد که آزادانه تصمیم بگیرید از چه نوع طراحی برای دکوراسیون اتاق استفاده کنید و چه رنگ‌هایی را به عنوان رنگ‌های اصلی در اتاق به کار بگیرید.

همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب در قسمت‌های مختلف تخت و اتصالات آن باعث می‌شود محصولات این شرکت مقاومت و طول عمر بالایی داشته باشند و ایمنی و سلامت کودک شما را نیز تضمین کنند. استفاده از MDF روکش دار در محصولات بامبینو باعث می‌شود تا سرویس‌ها علاوه بر استحکام، مقاومت زیادی در برابر خط و خش و ایجاد لکه داشته باشند و هنگام تمیز کردن به راحتی بتوان آن‌ها را با دستمال مرطوب پاکسازی کرد.

این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر باعث می‌شوند تا سرویس‌های بامبینو یک انتخاب اقتصادی و و ویژه باشند چرا که علاوه بر عمر بالای محصولات، چند منظوره بودن آن‌ها باعث می‌شود تا نیازی به تعویض سرویس‌ها در کوتاه مدت نداشته باشید و تا سال‌ها بتوانند نیاز شما را برآورده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟