3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

فرش پازلی اتاق کودک

هنگامی که پدر و مادرها برای خرید سیسمونی مراجعه می‌کنند، یکی از سوالاتی که برای خرید هر وسیله‌ای برایشان پیش می‌آید این است که در حال حاضر جدیدترین نوع عرضه شده این محصول کدام مدل‌ها هستند و چه ویژگی‌هایی دارند. طبیعتا هیچکس دوست ندارد بعد از صرف هزینه‌های بالا، متوجه شود که محصولی قدیمی به او فروخته شده و متضرر شده است. در این مطلب قصد داریم جدیدترین انواع مدل‌های فرش، پرده و روتختی را به شما معرفی کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید و راحت‌تر بتوانید برای خرید وسایل اتاق کودکتان تصمیم بگیرید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

فرش اتاق کودک

 

یکی از جدیدترین مدل‌های فرش اتاق کودک، مدل‌های پازلی هستند که در دو جنس فوم و نخ تولید می‌شوند. مدل‌های فومی برای بازی بچه‌ها بسیار مناسب هستند و آن‌ها را در برابر ضربات محافظت می‌کنند. این فوم‌ها به راحتی قابل شستشو هستند و بر خلاف فرش‌های نخی، آلودگی در داخل آن‌ها باقی نمی‌ماند. برخی از مدل‌های فرش پازلی به شکل جورچین‌های آموزشی طراحی می‌شوند تا کودکان از طریق بازی با آن‌ها بتوانند نام رنگ‌ها، حیوانات و اشکال هندسی را یاد بگیرند. مدل‌های نخی نیز به شکل فرش‌هایی کوچک با رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بچه‌ها میتوانند قسمت‌های مختلف آن را جا به جا کنند.

 

فرش پازلی اتاق کودک

فرش پازلی فومی

فرش پازلی نخی

فرش پازلی نخی

 

 

فرش‌های بازی نیز از مدل‌های جدید فرش اتاق خواب کودک هستند که می‌توانند برای بچه‌ها بسیار جذاب و سرگرم کننده باشند. بر روی این فرش‌ها طرح بازی‌های مختلفی مانند مار و پله و لی لی چاپ می‌شود تا بچه‌ها بتوانند با تحرک فیزیکی روی آن‌ها بازی کنند. برخی از مدل‌ها هم به شکل نقشه شهر، خیابان، فروشگاه و … طراحی می‌شوند تا کودکان بتوانند با چیدن اسباب‌بازی‌های خود بر روی آن‌ها، تجربه‌ای واقعی از این فضاها برای خود ایجاد کرده و قوه تخیل خود را تقویت کنند. یکی از مزیت‌های این فرش‌ها این است که در چاپ آن‌ها از رنگ‌های مختلفی استفاده می‌شود و می‌تواند به عنوان فرش اتاق کودک دختر و پسر، به صورت مشترک مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

فرش بازی کودک

فرش بازی اتاق کودک

 

 

یکی از نکات مهم دیگری که باید برای انتخاب فرش کودکانه مورد توجه قرار دهید جنس فرش و نوع بافت آن است. معمولا پدر و مادرها به خاطر نرم بودن فرش و راحت بودن فرزند دلبنشان، به سراغ مدل‌های پرز بلند می‌روند اما باید دقت داشته باشید که فضای بین این پرزها می‌تواند به منبع بزرگی برای تجمع آلودگی و گرد و غبار تبدیل شود و برای سلامت کودکان خطر آفرین باشد. همچنین نظافت این نوع فرش‌ها کمی دشوار است. پیشنهاد ما این است که تا حد ممکن از فرش‌های پرز کوتاه استفاده کنید و برای نرمی و راحتی بیشتر فرش به سراغ مدل‌هایی بروید که ظرافت و تراکم بالایی دارند. تراکم بالای بافت فرش باعث می‌شود تا حرکت کودک بر روی فرش راحت‌تر شود و احساس نرمی و راحتی بیشتری داشته باشد.

 

ریشه‌های فرش هم یکی دیگر از منابع تجمع آلودگی هستند. امروزه بیشتر مدل‌های جدید فرش بچگانه به صورت “بدون ریشه” تولید می‌شوند تا مشکل جمع شدن گرد و غبار و آلودگی به وجود نیاید. بهتر است در هنگام خرید به این مورد هم توجه داشته باشید.

 

 

فرش اتاق کودک بامبینو

جدیدترین مدل فرش سرمه ای بامبینو

 

 

پرده اتاق خواب

 

این روزها برای انتخاب پرده اتاق خواب کودک باید به سراغ مدل‌هایی با طراحی مدرن بروید چون در حال حاضر پرده‌های کلاسیک برای اتاق کودکان چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. بنابراین دست شما برای انتخاب یک پرده فانتزی با طرح و رنگ‌های جذاب کودکانه باز است، چرا که برای انتخاب یک پرده‌ی مدرن با محدودیت‌های کمتری مواجه هستید. از بین مدل‌های مختلف پرده‌های مدرن، تعدادی از آن‌ها در حال حاضر محبوب‌تر هستند و بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

 

یکی از این دسته‌ها، پرده‌های زبرا هستند که جزء مدل‌های کرکره‌ای محسوب می‌شوند و دارای رنگ‌بندی‌های بسیار متنوعی هستند. پرده‌های زبرا هم به صورت ساده و هم با طرح‌های کودکانه در بازار به فروش می‌رسند. این پرده‌ها علاوه بر زیبایی، قابلیت عبور دادن نور از خود را دارند و می‌تواند برای اتاق‌هایی که پنجره‌های کوچکی دارند، انتخاب خوبی باشد.

 

مدل‌های رومن هم که به صورت کرکره‌ای طراحی شده‌اند، مانند پرده‌های زبرا با طرح‌های ساده و فانتزی تولید می‌شوند. پرده‌های رومن ساده بیشتر برای اتاق‌هایی با طراحی کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای سالن‌های بزرگ و اتاق نشیمن انتخاب مناسبی هستند. برای استفاده از مدل‌های رومن به عنوان پرده‌ی اتاق خواب کودک بهتر است از طرح‌های فانتزی استفاده کنید تا ظاهر آن برای بچه‌ها خسته کننده نشود.

 

 

پرده رومن کودک

پرده رومن طرح کودکانه

 

شید رول‌ها هم این روزها طرفداران زیادی دارند. این مدل پرده برای چاپ تصویر بسیار مناسب است و بچه‌ها از دیدن طرح‌های کارتونی و انیمیشنی با کیفیت بالا بر روی آن‌ها شگفت زده می‌شوند. این نوع پرده با جنس‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند اما محبوب‌ترین انواع این پرده‌ها، شید رول‌های پارچه‌ای هستند که با وجود جلوگیری از ورود مستقیم نور، اتاق را بیش از حد تاریک نمی‌کنند. برخی از مدل‌های این پرده‌ها به صورت دو رو هم قابل چاپ هستند و می‌توانند از بیرون پنجره هم دیده شوند.

 

شیدرول اتاق کودک

شید رول اتاق کودک

 

 

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های فعلی پرده کودک هم پرده‌ پانچ است که در حال حاضر بیشترین تنوع در طرح را داراست؛ بنابراین سخت‌گیرترین افراد هم قطعا می‌توانند از بین آن‌ها طرح مورد علاقه خود را پیدا کنند. این پرده‌ها علی رقم نیاز به چوب پرده، بدون گیره قابل نصب هستند و به علت شرایط نگه‌داری راحت، برای استفاده به عنوان یک پرده ی ساده و شیک اتاق خواب، انتخاب بسیار مناسبی است. این پرده‌ها قابلیت چاپ تصویر با کیفیت بالا را دارند و به صورت ست با روتختی و فرش هم ارائه می‌شوند. اگر دوست داشته باشید تمام اقلام دکوری اتاق کودکتان یکدست باشند، این پرده‌ها بهترین پیشنهاد برای شما هستند.

 

 

پرده پانچ اتاق کودک

پرده پانچ بامبینو

 

 

روتختی کودک

 

بیشترین تنوع روتختی بچه گانه در حال حاضر مربوط به مدل‌های ساده چاپی است که معمولا از جنس‌ نخ پنبه و کتان برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود تا برای بچه‌ها حساسیت پوستی ایجاد نکنند. این نوع روتختی به علت ساده بودن و قابلیت چاپ طرح‌های مختلف بر روی آن، بیشترین تنوع را در بازار دارد و با انواع سلیقه‌ها سازگار است. در ست‌های اتاق کودک معمولا از این نوع روتختی استفاده می‌شود که به همراه اقلامی مانند فرش، پرده، لوستر و آباژور اتاق کودک، رول حاشیه دیوار و … عرضه می‌شوند. استفاده از این ست‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی بتوانید لوازم مختلف اتاق کودکتان را با یکدیگر هماهنگ کنید.

 

 

روتختی نوزاد

روتختی چاپی تخت نوزاد

 

 

مدل‌های دیگر روتختی که در بازار موجود هستند، شامل مدل‌های گلدوزی شده و تکه دوزی شده هستند که طرفداران خاص خودشان را دارند. برای انتخاب این مدل‌ها باید در انتخاب جنس پارچه و کیفیت دوخت آن‌ها دقت زیادی داشته باشید. روتختی کودک در طول استفاده باید بارها شسته شود. اگر کیفیت پارچه و دوخت مناسب نباشد، به مرور روتختی دچار رنگ پریدگی شده و حالت و فرم پارچه آن تغییر می‌کند. دوخت بی‌کیفیت هم باعث نخ کش شدن روتختی می‌شود که ظاهر ناخوشایندی به آن می‌دهد. پس در صورت انتخاب این مدل‌ها، باید دقت کافی نسبت به کیفیت محصول داشته باشید.

 

 

روتختی گلدوزی

 

 

در این مطلب سعی کردیم مدل‌های جدید این محصولات را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم تا با محصولات جدید بازار آشنا شوید. امیدواریم این مطالب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد و در هنگام خرید بتوانید از این نکات استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟