3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

اتاق خواب پسرانه

در فکر طراحی مدرن اتاق خواب پسرانه هستید؟ اما نمی‌دانید چکار کنید؟ خب جای نگرانی نیست، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم و جالب‌ترین و به روزترین ایده‌های طراحی اتاق پسرانه را به شما ارائه دهیم. بنابراین یک نفس عمیق بکشید و با استفاده از تمام ایده‎‌های جالب و خلاقانه ما، شروع به برنامه ریزی کنید که می‌خواهید اتاق خواب پسرتان چگونه به نظر برسد. او را نیز درگیر کنید! بگذارید از ابتدا در بخشی از روند کار باشد و به شما در انتخاب رنگ، طرح و مبلمان کمک کند. این بدان معنا نیست که شما باید همه‌ی ایده‌هایش را عملی کنید و اتاق خواب او را به یک گودال دایناسور و جنگل آمازون تبدیل کنید! راه‌های زیادی برای تزئین مدرن اتاق خواب پسران وجود دارد که هم به سبک دکوراسیون شما می‌آید و هم برای پسرتان مناسب خواهد بود. مضمون و تم، به طراحی داخلی هدف و منظور می‌بخشد و دکوراسیون را سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز می‌کند. برخی از مضامین برای نوع خاصی از فضاها مناسب‌ترند: به عنوان مثال اگر در فکر تزئین اتاق خواب پسرانه هستید، ممکن است او از مضامینی مانند کهکشان، دزدان دریایی، اتومبیل‌ها، ابرقهرمان‌ها و بسیاری دیگر لذت ببرد.

اتاق خواب پسرانه

با همه‌ی این‌ها، طراحی اتاق خواب پسرانه همیشه با چالش‌هایی همراه است. ممکن است شما دوست نداشته باشید در دکوراسیون اتاق خواب او از دیوارهای نئون، ملافه‌های ابرقهرمانی و … استفاده کنید، اما فرزند شما نظر دیگری داشته باشد. پذیرفتن درخواست‌هایش ممکن است باب میل شما نباشد، اما به یاد داشته باشید که سلیقه او هنوز در حال تکامل است. امروزه ایده‌های طراحی مدرن زیادی وجود دارد که می‌تواند هم مطابق سلیقه‌ی شما باشد و هم رضایت فرزندتان را جلب کند؛ ستاره‌ی ورزشی، حیوان مورد علاقه یا هرچیزی که دوست دارد را می‌توانید در دکوراسیون اتاق او بگنجانید. از کاغذ دیواری پررنگ گرفته تا مبلمان خاص، اتاق خواب پسران را می‌توان متناسب با شخصیت او طراحی کرد. در این مقاله چند ایده طراحی اتاق پسرانه داریم که به اندازه کافی شیک و مدرن هستند و می‌تواند الهام بخش شما باشد.

اتاق پسرانه

‌این اتاق خواب پسرانه با مضمون فضایی، کاملاً شگفت انگیز به نظر می‌رسد. ویژگی مورد علاقه ما، دیوار صورت فلکی است که با استفاده از میخ و سیم سفید ایجاد شده است. عناصر جالب دیگر که در فضای اتاق پخش شده‌اند عبارتند از: بالش‌های تزئینی، ربات‌ها و آدم‌فضایی، سیارات کوچک اسباب بازی که از سقف آویزان شده اند و اسباب بازی‌های مختلف موجود روی میزهای کنار تخت.

رنگ اتاق خواب پسرانه

‌این اتاق خواب جذاب دارای دو تخت ‌خواب سفارشی شگفت انگیز است که داخل آنها با رنگ آبی و نورپردازی زیبا درون پنجره‌های کوچک فانتزی دیزاین شده است. یک طرف نردبان و طرف دیگر با پله امکان دسترسی به تخت را فراهم می‌کند. در بین تخت یک راهرو قوس دار کوچک قرار گرفته است که به در منتهی می شود. دیوار چوبی ساخته شده سفارشی همچنین شامل ماژول های مخفی ذخیره سازی است که نیاز به کمد معمولی را از بین می برد.

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

 

‍‌

‌این اتاق خواب مدرن پسرانه دارای یک تخت زیر شیروانی است. یک ویژگی کاملاً کاربردی که مناسب اتاق خواب‌های کوچک است و به شما امکان می‌دهد فضای ذخیره سازی و سایر وسایل را بدون احساس آشفتگی و کوچک بودن اتاق در آن قرار دهید. تخت خواب در گوشه‌ای دنج قرارگرفته است در حالی که بقیه‌ی وسایل اتاق از جمله میزمطالعه و یک کمد دیواری بزرگ به خوبی در اتاق جا شده و به این ترتیب یک فضای باز ومناسب نیز برای انجام فعالیت‌های دیگر کودک فراهم شده است. بیشتر بخوانید: ۱۱ ایده کاربردی برای دکوراسیون اتاق کوچک کودکان

کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه

‎‌

استفاده از تخت دو طبقه در اتاق مشترک فرزندان باعث صرفه جویی زیادی در فضای اتاق می‌شود و فضای کافی برای چیدمان سایر وسایل مانند میز تحریر، شلف و محوطه بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. رنگ اتاق خواب پسرانه همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید دارای یک پالت رنگی زیبا بر اساس سایه‌های آبی است که با پارکت و کاربرد تم چوبی با تناژ قرمز درسایر اتاق، تکمیل شده است.

اتاق خواب پسرانه لاکچری

‌طراحی این اتاق خواب پسرانه لاکچری، در واقع یک خانه چوبی سفارشی و اختصاصی است که؛ شامل یک سکو برای تخت خواب، قفسه‌های ذخیره سازی در زیر و کنار و کل قسمت مخفی پشت دیوار است. بقیه واحد نیز به همان اندازه سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

مدل پردهای جدید اتاق خواب پسرانه نوجوان

تخت خواب یک‌ نفره اسپرت در یک طرف اتاق، روبروی پنجره یک میز تحریر معلق، شلف‌های دیواری مدرن و یک دیوار تخته سیاه در طرف دیگر قرار دارد. در این بین، یک دیوار صخره نوردی وجود دارد که این یک ویژگی فوق العاده سرگرم کننده است که توسط استودیوی طراحی داخلی ZOOI اضافه شده است. این سبک طراحی ساده، با وجود اینکه وسایل زیادی دراتاق نیست، بسیار طرفدار دارد.

عکس اتاق خواب پسرانه

‌این یک اتاق خواب دنج در داخل یک عقب نشینی کوهستانی است. در این اتاق خواب دو تخت توکار به صورت عمودی روی یکی از دیوارها قرار گرفته اند که دارای یک قسمت ذخیره سازی در سمت چپ و یک پنجره در سمت راست آنهاست. در کل طراحی داخلی بسیار ساده است و همه را ترغیب می‌کند که وقت بیشتری را در خارج از خانه بگذرانند.

دیزاین اتاق خواب پسرانه

‌یک اتاق خواب بزرگ، امکان استفاده از انواع ویژگی‌های جالب طراحی داخلی مانند سرسره، تختخواب شبیه خانه بازی، تاب، میز تحریر و البته فضای ذخیره سازی فراوان را فراهم می‌کند. دکوراسیون اتاق خواب مشترک پسران در این تصویر بسیار روشن و دلباز به نظر می رسد و ترکیبی کامل از ویژگی‌های سرگرم کننده و کاربردی را نشان می دهد.

مدل تخت خواب پسرانه

‌نقطه کانونی این اتاق یک تخت خواب پسرانه به شکل ماشین است، استفاده ازاین مدل تخت خواب پسرانه یک ویژگی بسیار سرگرم کننده، عالی و قابل توجه است. از آنجا که اتاق خیلی کوچک است، فضای زیادی برای دیگر مبلمان بزرگ باقی نمی گذارد، بنابراین طراحان ترجیح دادند یک میز کوچک و فضای ذخیره سازی کم با قرار دادن قفسه‌های کوچک داشته باشند. قطعه اصلی تزئینات دیواری یک نقشه بزرگ جهانی است.

اتاق خواب پسرانه جوان

‌کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه در این تصویر بامزه و چشم نواز به نظر می‌رسد، بنابراین مبلمان قرار گرفته در مقابل این دیوار، تمام آن را نمی پوشاند بلکه با رنگ‌های سرگرم کننده و اشکال هندسی آن را تکمیل می‌کند. شلف‌های دیواری بلند زیر سقف یک ویژگی خوب است که فضای ذخیره سازی زیادی را به روشی غیرمعمول اضافه می‌کند. به طور کلی با اینکه اتاق کوچک است اما به نظر نمی‌رسد و فضای زیادی برای چیدمان، مبلمان و پنجره‌های بزرگ دارد. بیشتر بخوانید: مدل پرده های جدید اتاق خواب پسرانه نوجوان

 کلام آخر:  آنچه شما باید در طراحی اتاق خواب کودک به آن توجه کنید سن فرزندتان است. کودکان نوپا، کودکان پیش دبستانی و نوجوانان، نیازهای متفاوتی دارند که باید آنها را در نظر بگیرید. قطعا برنامه ریزی برای اتاق خواب پسران جوان آسان تر است، زیرا اکنون نیازها و ترجیحات او را می‌دانید و می‌توانید از خودش در طراحی دکوراسیون اتاق خوابش کمک بگیرید. ممنون از این‌ که ما را در این مقاله همراهی کردید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟