3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

دکوراسیون اتاق کودک

ساماندهی اتاق خواب دخترانه و مرتب سازی عروسک‌های آن‌ها گاهی ممکن است دردسر ساز شود. با وجود بسیاری از لباس‌ها، کفش‌ها، اسباب بازی‌ها و عروسک‌ها، نمی‌دانیم که همه وسایل آن‌ها را در کجا ذخیره کنیم و چطور اتاق آن‌ها را مرتب نگه داریم. یکی از اسباب بازی‌ها که معمولا در چیدمان اتاق کودک با کمبود فضا روبرو هستید، عروسک‌های پشمی و پولیشی هستند که تعداد آنها کم هم نیستند. کودکان همیشه دوست دارند تعدادی عروسک پشمی داشته باشند تا موقع خواب بغلشان کنند و بخاطر نرم بودنشان محبوب بچه ها و حتی بزرگسالان است. در این مقاله ایده‌هایی کاربردی برای چیدمان اتاق دختران و مرتب کردن عروسک‌های آنها برایتان داریم که اجرای آن‌ها بسیار ساده است و شما می‌توانید با وسایل کم هزینه، چیدمانی مرتب و زیبا برای اتاق دلبندتان داشته باشید.

  • قفسه تاب عروسک پشمی و حیوانات

این مدل چیدمان اتاق کودک و آویزان کردن محفظه‌ای از سقف یا دیوار، ایده‌ای برای جمع و جور کردن و ساماندهی به اسباب بازی‌ها با دکوراسیون زیبا است. اگر اهل ذوق و سلیقه هستید این تاب ها برای نگه داری عروسک‌ها و حیوانات خیلی کاربردی هستند و در کنار زیبا کردن چیدمان اتاق کودکتان، وسیله‌ای برای بازی و سرگرمی بچه‌ها هم است.

دکوراسیون اتاق کودک

  • فضای زیر تخت کودک

حتما گاهی پیش آمده که از فضای زیر تخت کودک برای نگهداری یکسری وسایل استفاده کرده‌اید، ولی این ایده زیر تخت فرق دارد. سطل‌ یا جعبه‌هایی به اندازه ارتفاع زیر تخت کودک تهیه کنید و آنها را کنار هم زیر تخت کودک بچینید و داخلش را با اسباب بازی‌ها پر کنید.

  • تزیین اتاق با تور و طبقه بندی عروسک‌ها

یک پارچه یا توری برداشته و آنرا تزیین کنید و به دو سر دیوار وصل کنید. این ایده‌‌ی آسان، چیدمان اتاق کودک شما را زیبا کرده و با پر کردن آن عروسک‌های زیادی جا داده می‌شود.

دکوراسیون اتاق نوزاد

  • قفسه بندی کنج ها برای عروسک ها

در چیدمان اتاق کوچک آنچه که اهمیت دارد، استفاده بهینه از فضا هست. یک روش برای چیدن عروسک‌ها و اسباب بازی‌ها  قفسه بندی کنج‌ها و فضاهای پرت هست. در این روش، دکوراسیون اتاق کودک شما زیباتر شده و کلی فضا برای چیدن عروسک‌ها و اسباب بازی‌های کودکتان دارید.

  • شلف دیواری

دیوارها را فراموش نکنید. شلف اتاق کودک و قفسه بندی بر روی دیوار فضایی برای چیدن عروسک‌ها و مرتب کردن وسایل کودک هست. در صورتیکه قصد استفاده از قفسه بندی ندارید، یک راه ساده‌تر برای استفاده از فضای دیوار چیدن سبد است. با چسباندن سبد بر روی دیوار، بهم ریختگی اتاق کودک تان کمتر می‌شود و از طرفی دسترسی راحت و آسانی نیز دارد.

شلف دیواریجدیدترین ایده های اتاق خواب رویایی دخترانه

 

ایده های کاربردی برای نظم بخشیدن به اتاق خواب دخترانه

1- کمد اتاق خواب دخترانه را با استفاده از آویزهای لباس مرتب کنید. قفسه بندی لباس را نیز فراموش نکنید. برای نظم بخشیدن به کفش، لباس و لوازم جانبی در کمد دختران از سطل‌های پلاستیکی و رخت آویزهای رنگی و پارچه‎ای استفاده کنید.

2- از شیشه‌های آب نبات برای لوازم جانبی مثل کش و گل سرهای موی دخترتان استفاده کنید. با اسپری طلایی، درب شیشه های آب نبات را رنگ کنید، در اینصورت یک وسیله تزئینی دوست داشتنی خواهید داشت که فضای ذخیره سازی آن بسیار زیاد است.

دکوراسیون اتاق کودک

‌3- برای نظم بخشیدن به لباس‌ها و کفش‌های دخترتان از سطل‌های پلاستیکی دارای برچسب استفاده کنید. سطل‌های پلاستیکی را برچسب بزنید تا به دخترانتان کمک کند تا مرتب و منظم بمانند.

4- از قفسه‌ی مکعب برای ذخیره کتاب و اسباب بازی استفاده کنید. قفسه‌ی مکعب یکی از متنوع ترین وسایلی است که می توانید در اتاق کودک خود داشته باشید، برای ذخیره سازی اضافی مناسب است و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

کمد دیواریترفندهای مرتب کردن انواع اسباب بازی در اتاق کودک

‌5- از فضای بالای تخت برای ذخیره و سازماندهی وسایل کوچک مانند کتاب استفاده کنید.

6- با نصب آینه و شلف دیواری یک میز آرایش برای دختر نوجوان خود ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق کودک دختر

‌7- برای سازماندهی سایر وسایل اتاق خواب دختران از قفسه های کتابخانه استفاده کنید. قطعاً می توانید از کتابخانه استفاده‌های دیگر به جز مرتب کردن و قرار دادن کتابها استفاده کنید. از آن برای نمایش وسایل مورد علاقه دخترتان یا فضای ذخیره سازی اضافی عروسک ها استفاده کنید.

8- برای مرتب کردن لوازم التحریر، یک تخته را پشت میز تحریر نصب کنید و جا مدادی و سایر وسایل را روی آن قرار دهید.

دکوراسیون اتاق کودکانه

‌9- برای نگهداری کیف پول، روسری و سایر وسایل کوچک، قفسه‌های سیمی را به دیوار اتاق خواب وصل کنید.

10- با استفاده ازسبدها و سطل‌های برچسب دار، اسباب بازی‌ها و لباس‌ها را زیر و یا درون  تخت و کمد نوجوان دخترانه سازماندهی کنید، تا بتوانید در صورت نیاز وسیله یا لباس مورد نظر را به راحتی پیدا کنید.

دکوراسیون اتاق نوزاد

‌کلام آخر: بعضی اوقات بهترین راه حل در واقع ساده ترین راه حل است. امیدواریم این ایده‌های ساده و ارزان الهام بخش شما برای چیدمان بهتر و مرتب کردن راحت تر اتاق دخترتان باشد. ممنون که ما را در خواندن این مقاله همراهی کردید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ایده‌های بیشتر را در Pinterest ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟