3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

دکوراسیون اتاق کودک

می‌توان گفت که انتخاب و چیدمان دکوراسیون اتاق کودک، یکی از کارهای جالب و هیجان‌انگیز برای هر پدر و مادری محسوب می‌شود. آن‌ها دوست دارند که بهترین و زیباترین سیسمونی را برای فرزند خود مهیا کنند یا با تغییر دکوراسیون و وسایل اتاق، برق شادی و هیجان را در چشمان کودک خود ببینند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین ایده‌های خاص برای دکوراسیون اتاق کودک آشنا شوید:

دکوراسیون اتاق کودک

‎‌‌

‌‌این‌که به کودکان اجازه دهیم در طراحی اتاق خوابشان به ما کمک کنند استراتژی مادرانه‌ی قابل اطمینانی است. نظر آن‌ها در دکوراسیون اتاق کودک می‌‎تواند شانسی باشد، اما ممکن است در این نظر دادن‌ها اتفاق‌های خوبی هم بیافتد. ممکن است اتاق فرزندتان دید شما را به عظمت ماکسیمالیسم (شاخه‌ای از هنر که تلاش برای زیبایی هرچه بیشتر دارد) باز کند یا این که توجه شما را به رنگ‌های خیره کننده‌ای که در معماری خانه‌تان کار شده است جلب می‌کند.

  • ایده های ساده دکوراسیون اتاق کودک

اگر کودک‌تان به اندازه‌ی کافی بزرگ نشده است تا درخواستی در مورد دکوراسیون اتاقش داشته باشد و بخواهید دست به دست هم دهید تا اتاق خوابش را دکور کنید، متوجه می‌شوید چیزهای زیادی است که باید یاد بگیرید: پرده‌هایی که می‌توانند بهم ریختگی‌های اتاق را بپوشانند یا یک دیوار با طرح‌های هندسی که می‌تواند فضا را کوچک‌تر نشان دهد.

  • یک بخش کوچک می‌تواند نشان دهنده ی مفهوم کلی باشد

گاهی تزیین اتاق یک کودک ۹ ساله، همه چیز را در مورد شخصیت او بیان می‌کند. ممکن است نشان دهد که شخصیت برجسته و شجاعی دارد و یا اهل ریسک است. گاهی تنها یک بخش کوچک هم می‌تواند نشان دهنده‌ی مفهوم و منظور کلی او باشد. مثلا نصب ماسک بتمن در اتاق خواب پسر، همه چیز را درباره شخصیت پرجنب و جوش او آشکار می‌کند.

  • رنگ‌های روشن و شاد، فضاهای بی روح را با طراوت و زنده می‌کند

رنگ‌های شاد، فضا را با طراوت و زنده می کند، حتی اگر جزو معماری آن نباشد. برای انتخاب رنگ اتاق کودک به طرح‌ها نگاهی بیاندازید. برای مثال اگر یک پارچه پرده دارید که طرح و رنگ آن را بسیار دوست دارید، یکی  دو رنگ از آن بیرون بکشید و این رنگ‌ها را در جای جای اتاق استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق نوجوانطراحی سقف اتاق کودک با مدل های مختلف

‌‌

  • سقف خانه هم ارزش تزئین دارد

آیا دوست دارید که یک بعد دیگر هم به مکان زندگی‌تان اضافه کنید؟! سقف خانه شما مثل یک بوم نقاشی مهم است و جایی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود. اکثر ما فقط به نصب چراغ‌های زیبا و لوستر بسنده می‌کنیم اما در اتاق خواب کودک قضیه متفاوت است، شما با نصب پرچم و کاغذهای رنگی یا طراحی سقف اتاق کودک با طراح‌های زیبا و دوست داشتنی به راحتی می‌توانید اتاق خواب کودک خود را متفاوت کنید.

  • پرده‌ها می‌توانند هر مشکلی را حل کنند

در دکوراسیون اتاق کودک یکی از فاکتور‌های اساسی توجه به مدل پرده اتاق کودک می‌باشد نصب پرده کودکانه و جذاب در دکوراسیون اتاق کودک می‌تواند در روحیه کودک نیز تاثیر گذار باشد.

سرویس خواب نوزادانتخاب رنگ اتاق کودک: چگونه ها و بایدها

  • نصب کاغذ دیواری درست فضا را بزرگتر نشان می‌دهد

توجه به جزئیات هرچند کوچک یکی از ضروریات برای طراحی دکوراسیون منزل و بخصوص طراحی دکوراسیون دیوار اتاق کودک می‌باشد . در طراحی و تزیین دیوار اتاق کودک سعی کنید دیوار بیش از حد شلوغ نشود. سعی کنید دکوراسیون اتاق خواب کودک پسر و یا دختر خود را با رنگ‌های شاد و روحیه بخش تکمیل کنید. انتخاب مناسب کاغذ دیواری برای اتاق کودک را فراموش نکنید.

‍‌

  • یک دیوار با طرح اکسنت به تنهایی همه چیز تمام است

طرح اکسنت بیشتر برای دیوار نمایشگاه‌ها و گالری‌های هنری مناسب هستند اما به تنهایی هم زیبا هستند. به طور حتم یک کاغذ دیواری جذاب طرح‌دار هم می‌تواند این زیبایی را به اتاق بدهد. اما یک طراحی و خطوط هندسی خاص چشم ها را خیره می‌کند.

  • چراغ هم خودش نوعی دکور است

به طور واضح چراغ‌ها هم جزیی از یک دکور چشم‌گیر می‌باشند. چراغ‌ها نه تنها نور کافی ایجاد می‌کنند بلکه نوع طراحی و موارد مصرفی‌شان بر روی احساس محیط تاثیر می‌گذارد.

دکوراسیون اتاق خواب

‌‌

‌‌

  • از فضای کف اتاق نهایت استفاده را ببرید

دکوراسیون اتاق کودک فقط در دیوار‌ها، پرده‌ها و لوازم خلاصه نمی‌شود، باید به کف اتاق نیز توجه داشته باشید. کف اتاق خالی ممکن است بیهوده به نظر برسد به خصوص اگر لوازم کنج اتاق چپانده شده باشد. اگر هیچ وسیله‌ای با آن جور در نمی‌آید، رختخواب‌های سبک سنتی آن جا پهن کنید. این کار نه تنها رنگ‌های زیبایی به فضا می‌دهد، بلکه فضای بیشتری برای چرت‌های روزانه فراهم می‌کند.

ممنون که تا این لحظه ما را همراهی کردید. امیدواریم که مطالب ذکر شده در این مقاله شما را در داشتن چیدمانی هر چه زیباتر در اتاق کودکتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟