3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

کاغذ دیواری و پوستر اونجرز مارول

همانطور که در قسمت اول اشاره کردیم، اتاق خواب‌ها دارای اهمیت زیادی هستند چه برای بچه‌ها و چه برای بزرگ‌ترها! بنابراین بسیار مهم است که فرد به اتاق خواب خود احساس خوبی داشته باشد. در قسمت اول به رنگ‌های مناسب برای اتاق خواب پسرانه اشاره کردیم و در این قسمت طرح‌های محبوب و پرطرفدار سال 2021 را برای اتاق خواب پسر بچه‌ها معرفی می‌کنیم. این مقاله پر از عکس‌های جذابی است که برای ایده گرفتن شما و فرزندتان بسیار مناسب است.

 

پسر نوجوان دوست دارد، علاقمندی‌های خود را روی دیوار اتاق ببیند پس دکور اتاق را با خلاقیت بیشتری تزیین کنید. کاغذ دیواری‌ها نیز در این سن محبوب‌تر می‌شود.

 

 

کاغذ دیواری و پوستر اونجرز مارول

 

 

کاغذ دیواری یا پوسترهای ابرقهرمانی و یا داستانی

 

با گرم شدن بازار کمپانی مارول در ساخت فیلم‌ها و انیمیشن‌های ابر قهرمانی، تقریباً همه‌ی پسربچه‌ها اسپایدرمن، بت‌من، بلک پنتر و باقی شخصیت‌ها را به خوبی می‌شناسند و حتی گاهی خود را در قالب یکی از این ابر قهرمان‌ها تصور می‌نمایند که در حال نجات دادن دنیا هستند؛ در حالی که بعضی از بچه‌ها عاشق ابرقهرمان‌ها هستند، بعضی دیگر وقت خود را صرف گم شدن در صفحات کتاب‌های افسانه‌ای می‌کنند، این بچه‌ها عاشق شخصیت‌های تخیلی اژدها، پادشاه هفت قلمرو افسانه‌ای و موجوداتی با قدرت‌های شگفت‌انگیز می‌شوند. یکی از ایده‌های جذابی که در اتاق پسر بچه‌ها می‌تواند جذابیت این فضاها را دو چندان کند، استفاده از کاغذ دیواری‌های طرح داری است که در واقع به عنوان نوعی پوستر دیواری عمل کرده و نقش یک شخصیت کارتونی یا ابرقهرمان موردعلاقه فرزندتان را نمایش می‌دهد. امروزه با پیشرفت امکانات چاپ، شما حتی قادرید تا طرح سفارشی خود را به متخصصان تحویل دهید تا با طرح مدنظر شما، کاغذ دیواری و سایر اکسسوری‌های اتاق کودک را تولید نمایند.

 

 

تخت ماشینی پسرانه نوجوان

 

 

طراحی اتاق خواب با الهام گرفتن از ورزش مورد علاقه

 

یک تخت با طرح ماشین مورد علاقه‌ی فرزندتان در مسابقات فرمول یک، یا یک روتختی با طرح توپ‌های فوتبال یا بسکتبال، فرش و پرده‌ای با طرح موتورهای مسابقه و هرچیزی که می‌تواند هیجان و علاقه فرزند شما را برانگیزد تا نسبت به اتاق خود احساس خوبی داشته باشد؛ در واقع دکوراسیون و رنگ اتاق خواب اسپرت پسرانه برای پسرانی که به ورزش علاقه‌مند هستند بسیار جذاب می‌باشد. این انتخاب حتی می‌تواند به ترغیب فرزند شما نسبت به اقدام در راستای علایق خود و داشتن پشتکار تا رسیدن به رویای خود کمک نماید. تخیلات و رویای بچه‌ها را دست کم نگیرید، همین تخیلات و رویاها می‌توانند دنیا را ارتقا داده و منجر به دستاوردهای شگفت‌انگیز شوند.

 

 

دکوراسیون کودکانه اتاق نوجوان

 

 

استفاده از رنگ‌های شاد و کودکانه

 

سبک دلنشین و رویایی همراه با عناصر کودکانه و ساده‌ای که در اتاق خواب کودکان به کار می‌رود، زیبایی محیط را دو چندان می‌کند. وجود یک تخت خواب نوجوان به رنگ سفید و استفاده از رنگ‌های پاستلی و المان‌های کودکانه، از این دکوراسیون اتاق خواب یک دکوراسیون ایده‌آل و بامزه ساخته است. همانطور که می‌دانید رنگ‌ها جنسیت خاصی ندارند و اگر فرزند پسر شما از رنگ‌های آرام و ملایم خوشش می‌آید هیچ اشکالی ندارد.

 

 

اتاق نوجوان پسرانه طرح جنگل

 

 

به شلوغی یک جنگل

 

اتاق خواب پسربچه‌ها به ویژه در سنین 7 تا 10 سالگی که دارای قدرت تخیل و داستان‌سرایی بسیار زیادی هستند می‌تواند همانند یک جنگل شلوغ ولی دوست‌داشتنی باشد. پسربچه‌ها قادرند در این اتاق خواب بازی، رویاپردازی و حتی زندگی نمایند و از آن لذت ببرند. نکته‌ای که در این مورد باید به آن توجه نمایید این است که این نوع طرح‌هایی که دارای یک تم خاص هستند معمولاً عمر کوتاهی دارند چراکه فرزند شما روز به روز در حال رشد و تکامل است و قطعاً علایق او نیز دستخوش تغییرات جدی می‌شود. پس اگر می‌خواهید چنین سبک‌هایی را انتخاب نمایید شاید بهتر باشد که مبلغ بسیار زیادی را هزینه نکنید.

 

 

یک دکوراسیون مدرن

 

عموماً مدرنیته و طراحی‌های مدرن، طرفدار سبک مینیمال بوده و با استفاده زیاد از اشکال هندسی ساده شناخته می‌شوند. شاید فرزند نوجوان شما طرفدار این نوع از طراحی دکوراسیون اتاق خواب بوده و از آن استقبال نماید. شما می‌توانید در جایگاه والدینی که دوست دارند به شخصیت و انتخاب‌های شخصی فرزندشان بها می‌دهند، سبک‌های متفاوت دکوراسیون را به فرزند خود نشان داده و نظرش را جویا شوید. به هرحال توصیه‌ی ما این است که اگر می‌خواهید فرزند شما زمان بیشتری را در اتاق خودش بماند، همانجا تکالیفش را انجام دهد و پس از اتمام تکالیف مدرسه، بساط بازی‌اش را پهن نماید و در یک کلام از ماندن در اتاق خود لذت ببرد، بهتر است به انتخاب‌ها و نظرات او توجه نمایید.

 

برای دیدن تصاویر اتاق مدرن نوجوان کلیک نمایید.

 

 

اتاف نوجوان پسرانه با طرح بوهمین

 

 

دکوراسیون پسرانه به سبک بوهو

 

به صورت کلی بوهو سبکی است که از رنگ‌های خاص و عناصر طبیعی بهره‌ی زیادی می‌برد. این سبک در عین رنگارنگ بودن، هارمونی خاصی را به همراه دارد و استفاده از گیاهان می‌تواند عنصر مهمی از این دکوراسیون شناخته شود. معمولاً پسرهایی که طرفدار ورزش‌هایی چون یوگا و هایکینگ هستند، و همچنین از موسیقی‌های آرامش‌بخش خوششان می‌آید، از سبک بوهو استقبال زیادی می‌نمایند. این سبک تلفیقی از تصاویر دارای مفاهیم معنوی و رنگ‌های زنده‌ی زیادی است که انگار روح را به حرکت وامی‌دارد. افراد کمی جسارت استفاده از سبک بوهو در اتاق خواب خود را دارند. انتخاب این گونه دکوراسیون داخلی نیازمند شناخت عمیق شخصیتی از خود و شناختن علایق فردی است.

 

 

دکور شیک و کلاسیک اتاق نوجوان پسر

 

 

فضای شیک و کلاسیک

 

برخی از پسرها نیز طرفداران سبک کلاسیک هستند، این نوجوانان معمولاً به گیتار و پیانو علاقه‌مند بوده و در آینده به احتمال زیاد تنها از کت و شلوارهای فرمال استفاده خواهند نمود. این گونه شخصیت‌ها به طور کلی طرفداران پر و پا قرص سادگی و دیسیپلین در وسایل شخصی و دکور اتاق هستند. اگرچه شاید این سبک کمی قدیمی به نظر بیاید ولی هنوز هم در سرتاسر دنیا هواخواهان خاص خود را دارد.

 

 

دکور کشتی دریایی اتاق نوجوان پسر

 

 

دکوراسیون دریایی

 

در جبهه‌ی کاملاً مخالف کلاسیک پسندان، بچه‌هایی قرار دارند که عاشق ماجراجویی و کارهای هیجان‌انگیز هستند. انتخاب دکوراسیون دریایی برای اینجور پسربچه‌ها انتخابی هوشمندانه و عاقلانه است؛ چرا که بچه‌ها با این نوع دکوراسیون علاوه بر تخلیه انرژی و شور و اشتیاق خود می‌توانند خودشان را سوار بر عرشه یک کشتی تصور کرده و یا با دزدان دریایی به مبارزه‌های طولانی برای یافتن جزیره‌ی گنج بپردازند.

 

امیدواریم با دیدن این ایده‌های جدید برای اتاق خواب پسرانه، ایده‌های جالب و جدیدی برای شما و فرزندتان شکل گرفته باشد. تا بتوانید بهترین تصمیمات را برای دلبندانتان اخذ نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟