3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

خرید سرویس خواب کودک

یکی از دغدغه‌های مهم کسانی که فرزند کوچک دارند، آماده کردن اتاق خواب مناسب برای کودک خود است. زیرا هر فرد بزرگسالی این توانایی را دارد که اتاق خواب خود را با توجه به سلیقه خود بچیند. حتی گاهی بعضی افراد ترجیح می‌دهند اتاقی ساده فقط جهت استراحت داشته باشند و در قید و بند دکوراسیون خاصی نیستند. اما دنیای کودکان کاملا متفاوت است. شخصیت آن‌ها در دوران کودکی‌شان شکل می‌گیرد. به عبارت دیگر، اتاق آن‌ها نه تنها محلی برای استراحت محسوب می‌شود بلکه به دلیل این‌که بیش‌تر زمان خود برای بازی یا انجام تکالیف در آن محیط سپری می‌کنند و شخصیت آینده آن‌ها تحت تاثیر این مکان قرار می‌گیرد، بنابراین باید در انتخاب وسایل و چیدمان اتاق‌شان نهایت دقت و سلیقه را به خرج دهیم. از جمله وسایل مهم اتاق فرزندمان سرویس خواب کودک است. در ادامه درباره نکات طلایی خرید سرویس خواب کودک و سیسمونی نوزاد صحبت خواهیم کرد.

 

خرید سرویس خواب کودکبیشتر بخوانید: وسایل اتاق کودک: به چه چیزهایی نیاز دارید؟

 

توجه به کیفیت سرویس خواب در کنار زیبایی 

والدین زیادی را می‌شناسیم که در انتخاب سرویس خواب برای فرزند خود فقط زیبایی را در نظر می‌گیرند و دوست دارند زیباترین وسایل را برای کودک خود بخرند. اما بعد از مدت کوتاهی ممکن است کالاهای خریداری شده توسط آن‌ها بشکند یا رنگ قسمت‌هایی از آن برود و آن‌ها مجبور به صرف هزینه دوباره شوند. بنابراین بهتر است در کنار توجه به زیبایی از کیفیت بالای محصول مورد نظر خود مطمئن شوید. این روزها محصولات زیاد و متنوعی با قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد اما همه آن‌ها از کیفیت لازم برخوردار نیستند. خرید برندهای معتبر می‌تواند یک گام موثر برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شما باشد.

 

اتاق کودک با نقاشی دیواری

بیشتر بخوانید: ملاحظات سنی برای خرید تخت خواب کودک

 

حق انتخاب را به کودک خود بدهید

 اگر کودک شما  نوزاد نیست و شما هم قصد خرید سیسمونی نوزاد را ندارید، بهتر است فرزندتان را همراه خود ببرید تا او هم  نظر خود را در این رابطه بدهد. زیرا کودک شما ساعات زیادی را باید در اتاق خود سپری کند و اگر وسایل این اتاق را دوست نداشته باشد، ممکن است این مساله در روحیه و نشاط او تاثیر منفی بگذارد. البته توجه به کیفیت را فراموش نکنید و با صلاحدید خود و توجه به سلیقه کودک یک محصول باکیفیت انتخاب کنید. در حقیقت با او مشورت کنید و تصمیم نهایی را خودتان بگیرید.

 

به جنسیت فرزند خود توجه کنید 

گاهی برخی افراد بدون توجه به جنسیت کودک خود اقدام به خرید می‌کنند و کالایی می‌خرند که مناسب دختر یا پسر آن‌ها نیست. توجه به جنسیت کودک نکته‌ی مهمی محسوب می‌شود که بهتر است حتما آن را مد نظر بگیرید. امروزه طرح‌های دخترانه و پسرانه بسیار زیبا و متنوعی تولید می‌شود که می‌توانید با انتخاب طرح مناسب با توجه به جنسیت کودک خود، جلوه خاص به اتاق او ببخشید.

 

ابعاد اتاق را در نظر بگیرید 

در زمان خرید سرویس خواب کودک بهتر است به ابعاد اتاق حتما توجه ویژه داشته باشید. اگر اتاق فرزند شما کوچک و کالای انتخابی شما بزرگ باشد، این موضوع باعث ایجاد ناهماهنگی در اتاق او می‌شود و کودک شما فضای کافی برای بازی و انجام کارهای دیگر نخواهد داشت. بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن اندازه محیط نسبت به خرید یا سفارش سرویس خواب و دیگر وسایل اتاق اقدام کنید .

 

هماهنگی بین رنگ و طرح اشیا را فراموش نکنید

در اتاق خواب کودک علاوه بر سرویس خواب ممکن است لوازم دیگری نیز نظیر قفسه، میز تحریر و … وجود داشته باشد. بهتر است به تناسب رنگ و طرح این وسایل توجه کنید تا یک محیط زیبا و پر از آرامش ایجاد کنید. توصیه ما این است که هماهنگی را بین رنگ اتاق و لوازم داخل آن حفظ کنید و قبل از اقدام به خرید، سبک کلی برای اتاق انتخاب کرده و سپس طبق آن به سراغ خرید لوازم مورد نیاز بروید.

 

در خرید سیسمونی نوزاد این نکات را در نظر بگیرید

 نکته قابل توجه دیگر که بهتر است حتما به آن توجه کنید تفاوت سیسمونی نوزاد با لوازم خواب کودک است. مطالعه مقاله ملاحظات سنی برای خرید تخت خواب کودک نیز اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر قصد خرید سیسمونی را دارید حتما رنگ و طرحی را انتخاب کنید که به فرزند تازه متولد شده حس آرامش دهد و باعث سردرگمی او نشود. استفاده از طرح‌های خیلی شلوغ به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. همچنین تا دو سالگی او بهتر است تغییر زیادی در محیط ایجاد نکنید، زیرا این کار بر رشد او تاثیر منفی می‌گذارد و حتی گاهی باعث ایجاد مشکلات ذهنی می‌شود. از دیگر نکات مهمی که حتما باید مد نظر بگیرید، اطمینان از ایمنی تخت و وسایل او است. معمولا تخت نوزاد دارای حفاظ می‌باشد. از سالم و ایمن بودن این حفاظ‌ها مطمئن شوید و تا حد امکان تلاش کنید بهترین و امن‌ترین لوازم را خریداری کنید تا سلامت کودک شما تضمین شود.  

در پایان فراموش نکنید اگر شما به عنوان والدین تمام تلاش خود را برای آرامش و رشد صحیح نوزاد یا کودک خود چه از لحاظ جسمی چه روانی انجام دهید، در آینده فرزند شما تبدیل به یک نوجوان و جوان موفق خواهد شد و می‌تواند دستاوردهای زیادی در زندگی خود کسب کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟