3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک می‌تواند روشی باشد که به وسیله آن می‌توانیم به فرزند خود ابراز عشق کنیم. اولین هیجان برای آن‌ها این است که با فضای اتاق خود ارتباط برقرار کنند و این امر با اندکی سلیقه و تامل امکان‌پذیر می‌باشد. در این زمینه، اولین نگاه در دکور اتاق کودک تزئین دیوار اتاق است و شما می‌توانید این کار را به روش‌های مختلف انجام دهید. از جمله، این کار می‌تواند با نصب پوستر دیواری اتفاق بیفتد. به نظر طراحان داخلی این در واقع  یکی از بهترین رویکرد‌هایی است که از طریق آن می توانید کمی رنگ بیشتری در اتاق کودک ایجاد کنید. در این مقاله می‌خوانیم:

  • پوستر دیواری در دکوراسیون اتاق کودک
  • مواردی که هنگام انتخاب پوستر کودکان باید در نظر گرفت
  • پوستر مناسب اتاق نوزاد
  • پوستر مناسب اتاق نوپا
  • پوستر مناسب اتاق خردسالان
  • پوستر مناسب اتاق نوجوان

‌پوستر دیواری در دکوراسیون اتاق کودک

در سال‌های اخیر کاغذ دیواری اتاق کودک و پوستر دیواری طرح نوزاد و نوجوان گزینه‌های پر طرفداری در بازار هستند. پوستر و کاغذ دیواری‌ها به عنوان جایگزینی برای رنگ مورد استفاده برای دیوار قرار می گیرد. این محصولات، که در دهه ۸۰ در هر خانه ی شیکی تقریبا دیده می شد، در حال حاضر تبدیل به یک روند جدید دکوراسیون دیوار شده و جایگزین تکنیک دیوارهای رنگی در دکوراسیون منزل شده اند. دکوراسیون اتاق کودک یک روند پیچیده است. از همه چیزهایی که ما دوست داریم، نمی‌توانیم در اتاق کودک استفاده کنیم، زیرا ممکن است تصاویر تأثیر خاصی روی کودک داشته باشند بهتر است علاقه کودک خود را پیدا کنیم تا متناسب با خواسته‌ او دیوار اتاقش را دیزاین کنیم. پوسترهای کودکان باید روشن و رنگارنگ باشند. وقتی بچه‌ها صبح بیدار می شوند یا شب می خوابند، باید چیزی زیبا و مثبت دیوار اتاق آن‌ها را تزئین کند تا احساس نشاط کنند. روش‌های زیادی برای نحوه تزئین دیوار اتاق کودکان با پوستر وجود دارد. با این حال، هنگام انتخاب چاپ خاص، باید مواردی را نیز در نظر بگیرید.

دکوراسیون اتاق کودک

‌‌‌مواردی که هنگام انتخاب پوستر کودکان باید در نظر گرفت

اگرچه می توان از پوستر برای اتاق کودکان در سنین مختلف استفاده کرد، اما برخی ملاحضات سنی را باید در نظر گرفت. تزئینات دیوار اتاق خواب نوزاد با تزییناتی که برای اتاق نوجوانان استفاده می شود متفاوت است. به عنوان یک قاعده؛ هرچه کودک کوچکتر باشد، هنر ساده‌تر است. در حالی که کودکان نوپا تصاویر ساده و نمادین را دوست دارند، اما نوجوانان به دنبال چیزی پیچیده و منحصر به فرد هستند. انتخاب رنگ نیز ممکن است تغییر کند. کودکان کوچک چیزهای روشن و شاد را دوست دارند، در حالیکه کودکان بزرگتر ممکن است به دنبال سایه‌های تیره و مات  باشند. بنابراین هنگامی که پوسترهای دیواری را برای کودکان انتخاب می کنید، باید سن و علاقه‌ی آنها را در نظر بگیرید. البته این قانون هنوز برای نوزادان کوچک کارساز نیست، اما کودکان نوپا ممکن است علایق خود را به خصوص در مورد رنگ نشان دهند و اگر بتوانید آنها را در تزئین دیوار منعکس کنید بسیار عالی است. مهم نیست که چقدر چاپ شیک و زیبایی خریداری می کنید، اگر کودک آن را دوست ندارد؛ قرار دادن آن در اتاق او منطقی نیست. پوستر باید با طراحی اتاق کودک نیز مطابقت داشته باشد. وقتی بدنبال تصویر مناسب هستید، سعی کنید تصور کنید که در اتاق چگونه به نظر می رسد. رنگ تصاویر باید به خوبی با پالت رنگ اتاق ترکیب شود در حالی که تصویر باید مضمون تم اتاق باشد.

پوستر مناسب اتاق نوزاد

با قرار دادن یک اثر هنری در یک اتاق کودک، زیبایی خاصی را به فضای اتاق ببخشید. از آنجا که در این مرحله، کودک قادر به نشان دادن نگرش خود به تصاویر نیست، شما آزادانه می توانید دکوراسیونی را که بیشتر با کودک شما در ارتباط است انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر تولد کودک برای شما یک معجزه واقعی است، می توانید اتاق را با چند چاپ خارق العاده مانند عکس‌های اسب تک شاخ (یونیکورن) یا سایر حیوانات فانتزی تزئین کنید.

پوستر مناسب اتاق نوپا

در این سن، بچه‌ها از قبل اسباب بازی‌ها و فعالیت‌های مورد علاقه خود را دارند. به همین دلیل است اگر اسباب بازی مورد علاقه کودک شما خرس عروسکی است، می توانید پوستر آن را به تزئینات دیوار اضافه کنید و اگر او به شخصیت کارتونی خاصی علاقه دارد، می توان از آن برای طراحی نیز استفاده کرد. علاوه بر این، این سنی است که می توانید به کودک خود آموزش دهید. الگوهای رنگارنگ آموزشی، که در مورد چیزهای اساسی مانند رنگ‌ها یا حیوانات است هم برای کودک شما و هم برای دکوراسیون اتاق او مفید خواهد بود. کودکان در دوره‌ی یادگیری بسیار خلاق می شوند چنین سرگرمی‌هایی برای تزئین دیوار بسیار مناسب است. علاوه بر این، با قرار دادن پوسترهایی که به او در مطالعه و یادگیری کمک می کند می‌توانید به آنها  کمک کنید تا در یادگیری موفق شود. پوستر با چاپ حروف الفبای رنگارنگ یا اعداد می تواند نه تنها به عنوان چاپ در کلاس باشد، بلکه برای آموزش در خانه نیز استفاده می شود.

دکوراسیون اتاق نوزادبیشتر بخوانید: بهترین مدل‌های کاغذ دیواری در دکوراسیون اتاق کودک

‌پوستر مناسب اتاق خردسالان

برای  دکور اتاق کودک می توان از پوسترهای دیواری اختصاصی هم استفاده کرد؛ در صورتی که دوست داشته باشید میتوانید طرح صورت کودک دلبندتان یا یکی از عکس‌های خانوادگی جذابی که کودک شما آن را دوست دارد به صورت پوسترهای بزرگ دیواری درآورده و آن را روی دیوار اتاق کودک نصب کنید. بیشتر کودکان تمایل دارند که طرح پوستر اتاقشان در برگیرنده ی کاراکترها و قهرمان‌های کارتونی مورد علاقه شان باشد که این موضوع بسته به جنسیت فرزند شما می تواند متفاوت باشد. این شخصیت ها به دو گروه دخترانه و پسرانه تقسیم میشوند. به عنوان مثال قهرمان هایی مثل بت من، مرد عنکبوتی و یا کاراکترهایی مثل سوباسا، مک کوئین و غیره می تواند طرح های بسیار جذاب و سرگرم کننده ای برای پوستر دیواری اتاق کودک پسرانه باشند و به همین ترتیب شخصیت هایی مثل سیندرلا، پری دریایی، فروزن، سفید برفی و… نیز می تواند به عنوان کاراکتر های مورد پسند دختر شما در پوستر دیواری اتاق کودک دخترانه مورد استفاده قرار گیرند.

سرویس خواب نوجوان

‌پوستر اتاق نوجوانان

نوجوانان سخت‌گیرترین افراد هستند. بعضی اوقات، تأمین نیازهای آنها بسیار دشوار است و به همین دلیل خوب است پوستر دیواری اتاقشان را همراه با خود آنها انتخاب کنید، تا هم شما و هم فرزندتان از نتایج راضی باشید. از آنجا که نوجوانان ممکن است سرگرمی‌های زیادی داشته باشند، چیزهایی که به آنها علاقه دارند را می توان در پوستر تصویر کرد. اگر دخترتان رقص را دوست دارد، چاپ افراد رقصنده را انتخاب کنید. اگر پسرتان به ماشین علاقه دارد، تصویر یک ماشین اسپرت جذاب را انتخاب کنید و اگر فرزندانتان طبیعت را دوست دارند، تصاویر گیاهان و جانوران را ترجیح دهید.

کلام آخر: همان‌طور که می بینید طرح‌های پوستر کودکان بسیار گسترده و متنوع  است. اکنون، شما ایده هایی در مورد چگونگی انتخاب پوستر برای کودک خود دارید و می دانید چه چیزی برای دکوراسیون اتاق او مناسب است. با این حال ، علاوه بر توصیه های ما، شخصیت فرزند خود و ترجیحات او را نیز در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟