3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

خرید تخت کودک

چیدمان اتاق کامل کودک قبل از ورود کودک می‌تواند کمی استرس‌زا باشد، به خصوص اگر تجربه زیادی در طراحی ندارید. اما به یاد داشته باشید که چیدمان و دکوراسیون اتاق کودکان می‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. استفاده از رنگ‌های جذاب و درخشان، وسایل فانتزی، عروسک‌ها و اسباب بازی‌های خوش‌رنگ و زیبا و حتی چیدن لباس‌های کوچک و دوست‌داشتنی کودک دلبندتان قطعا می‌تواند یکی از شیرین‌ترین تدارکات پدر و مادر شدن باشد، دکوراسیون اتاق خواب نوزاد خود را تنها در زیبایی خلاصه نکنید و از ایجاد محیطی آرامش بخش و ایمن، غافل نشوید. این راهنمای مرحله به مرحله دکور اتاق کودک شما را در مسیر درست قرار می‌دهد. یک نفس عمیق بکشید و یک قدم به جلو بردارید!

خرید تخت کودکبیشتر بخوانید: وسایل اتاق کودک


1-الهام بگیرید

اگر به دنبال الهام هستید، Pinterest بهترین مکان برای شروع است. روی مفاهیم کلی مانند رنگ، سبک یا موضوع تمرکز کنید، اما فراموش نکنید که آن جزئیات زیبا را ذخیره کنید. گاهی اوقات ذخیره کردن چیز‌های ساده ای مانند یک طرح کاغذ دیواری، یک چاپ هنری زیبا یا یک اسباب بازی ملوس می‌تواند الهام بخش شما برای طراحی اتاق کودک باشد!

2-گزینه‌های خود را محدود کنید

استقرار در یک سبک خاص تزئین و یا تم، سریع‌ترین راه برای محدود کردن انتخاب‌های طراحی شماست و به شما کمک می کند همه چیز را از رنگ گرفته تا گزینه‌های مبلمان را تعریف کنید.

3-در مورد یک طرح اصلی رنگ تصمیم بگیرید

آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، به تصاویر الهام بخش خود نگاه کنید و در مورد آخرین روند رنگ برای انتخاب پالت اتاق کودک تحقیق کنید.
نکته کاربردی: هر کاری که می کنید، ابتدا رنگ‌آمیزی نکنید! انتخاب طرح اصلی رنگ شما یک چیز است، اما تعهد به یک رنگ خاص چیز دیگری است. رفتن به فروشگاه‌های ابزارآلات را به آخر موکول کنید.

4-اصولی خرید کنید

آماده ورود به فروشگاه‌های سیسمونی نوزاد هستید؟ با خرید تخت کودک و سایر وسایل حجیم مبلمان مانند میز تعویض و گهواره نوزاد شروع کنید. خرید سرویس خواب کودک در ابتدا به شما امکان می دهد اتاق کودک خود را بهتر تجسم کنید. مبل و صندلی کودک برای دکوراسیون اتاق خواب نوزاد ضروری نیستند ولی استفاده از آن‌ها در صورتی که فضا و بودجه کافی داشته باشید، بسیار برایتان مفید خواهد بود .هنگامی که همه چیز در جای خود قرار گرفت، خواهید فهمید که چه مقدار فضای اضافه دارید و چه چیزهای دیگری می‌توانید خریداری کنید. این کار به شما کمک می کند تا اولین تصمیمات مهم تزئینات را بگیرید، از جمله اینکه چه مدل روتختی برای کودک خود بخرید یا چگونه قسمتی از اتاق را برای بازی طراحی کنید.

5-نقطه‌ی کانونی اتاق کودک را مشخص کنید

تصور کنید طراحی اتاق کودک خود را روی بوم خالی نقاشی می‌کنید، در مرکز طراحی شما چیست؟ تخت‌خواب کودک در کنار دیوار شاخص خیره کننده قرار گرفته است؟ یا کناریک پنجره با پرده‌ کودکانه؟ همانطور که هر نقاشی به یک موضوع نیاز دارد، هر طراحی خوب نیز به یک نقطه کانونی احتیاج دارد، یک منطقه خاص یا یک ویژگی مورد علاقه که هم به عنوان سوژه و هم لنگر طراحی شما باشد. هنگامی که نقطه کانونی را انتخاب کردید، به این فکر کنید که چه کاری می توانید انجام دهید تا نگاه‌ها را به آن خیره کنید.

کمد و تخت نوزادبیشتر بخوانید: مهمترین فاکتورهای طراحی اتاق نوزاد

6-طرح و چاپ پارچه‌ها را انتخاب کنید

این یک قانون طلایی در دکوراسیون است: همیشه قبل از خرید رنگ، وسایل دیگر اتاق را انتخاب کنید. تطبیق رنگ با منسوجات بسیار آسان‌تر از یافتن روتختی کودک و پرده خارق‌العاده‌ای است که با رنگ خاص اتاق مطابقت دارند. چرخیدن در مغازه‌ها به اندازه کافی سخت و وقت‌گیر است! با محدود کردن انتخاب‌های خود، کار را برای خود سخت نکنید. در مورد ایجاد دیوار شاخص با کاغذ دیواری نیز همین قانون اعمال می‌شود. چاپ مناسب را پیدا کنید و سپس رنگ متناسب کاغذ دیواری را خریداری کنید.

7-دکوراسیون را شروع کنید

زمان آن است که پروژه خود را زنده کنید! اتاق را تمیز کنید و مبلمان را بپوشانید. متناسب با وسایل انتخابی خود، کاغذ دیواری و رنگ کنید. (به یاد داشته باشید که از یک رنگ با کیفیت خوب و غیرسمی استفاده کنید و از تهویه مناسب اطمینان حاصل کنید.) بگذارید بوی رنگ تا زمانی که ممکن است از اتاق خارج شود و سپس آن را از بالا به پایین تمیز کنید.

8-فضای اتاق را تزئین کنید

تزئین اتاق کودک به این معنی نیست که اتاق کودک را چگونه بچینید که شایان ستایش شود. در واقع بیشتر در مورد نحوه استفاده شما از فضای اتاق کودک است. به جای تلاش برای پوشاندن هر قطعه فضای موجود با تزئینات، سعی کنید دکوراسیون خود را در مناطق اصلی متمرکز کنید. کانون توجه را در جایی که می خواهید قرار دهید و از همان جا تزئینات خود را شروع کنید و چندین نقطه تمرکز جزئی در اطراف اتاق ایجاد کنید. چیدمان و تزئین متراکم لوازم جانبی چشم ها را به خود معطوف می کند و فضای اتاق را شلوغ وخفه می‌کند.

9-فضای ذخیره سازی ایجاد کنید

وقتی صحبت از اتاق کودک می شود هرگز نمی توانید فضای ذخیره سازی کافی داشته باشید. لباس‌های نوزاد، لحاف و پتو و لوازم بهداشتی کودک فضایی بیشتری از آنچه که تصور می کنید اشغال می کند و به زودی هجوم شایان توجهی از عروسک‌ها ،اسباب بازی‌ها و لباس‌های مینیاتوری به دنبال خواهد داشت. نمی دانید چگونه فضایی درست کنید؟ با موارد ضروری شروع کنید. هنگام خرید کمد و تخت نوزاد به میزان فضای ذخیره‌سازی تعبیه شده در آنها دقت کنید.

10-برای ورود کودک آماده شوید

اکنون که اتاق کودک شما آماده است، وقت آن است که به فکر مهمان کوچک خود باشید. آیا لوازم مورد نیاز کودک مانند پوشک و دستمال مرطوب و … را تهیه کرده اید؟ حالا وقت آن است که لیستی از لوازم بهداشتی و شخصی کودک تهیه کنید و آن‌ها را فراهم کنید.

کلام آخر: اکنون اتاق کودک شما تقریباً تمام شده است! دوست دارید کارهای بیشتری برای زیباترشدن آن انجام دهید؟ با الهام از سایر طراحی‌های اتاق کودک، خلاقیت خود را از “تمام شده” به “افسانه” برسانید. علاوه بر زیبایی، محیطی ایمن و سالم را برای او به وجود آورید و زندگی اش را سرشار از انرژی مثبت و رضایت مندی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟