3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

طراحی دکوراسیون اتاق کودک

تزئین اتاق کودک یکی از جالب ترین کارها برای والدین است. همانطور که برای ورود کوچولوی خود آماده می شوید، دوست دارید همه چیز عالی باشد و این شامل اتاق او نیز می شود. شما می توانید اتاق کودک خود را همانطور که می خواهید تزئین کنید. کافی است کمی خلاق باشید، خواهید دید که ایده‌های جالب در ذهنتان جریان پیدا می‌کند. با این حال، اگر فرد خلاقی نیستید، ما ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق کودک داریم که به شما در چیدمان اتاق کوچولوی شما کمک می کند.

 

طراحی دکوراسیون اتاق کودک

 

 

سبک دکوراسیون اتاق کودک

 

با سبک‌های فراوانی که درمورد دکوراسیون اتاق کودک وجود دارد، دشوار است بدانید که از کجا باید شروع کنید! این که آیا شما می خواهید اتاق آنها را به سبک کلاسیک، مدرن، ترکیبی یا اسکاندیناوی تزئین کنید؟ اگرچه به راحتی می توانید با تمام طرح‌های دوست داشتنی و تزیینات دیواری که در مجلات و فروشگاه‎های مبلمان کودک مشاهده می کنید سبک مورد علاقه‎ی خود را پیدا کنید، اما چیزی که باید بدانید این است که با بزرگ شدن کودک، دکوراسیون اتاق او نیز تغییر خواهد کرد. بنابراین، دکوراسیونی ساده و زیبا را انتخاب کنید.

 

 

ضروریات ساده بودن دکوراسیون اتاق کودک

 

قبل از تصمیم گیری در مورد سناریوهای چیدمان، مبلمان اصلی و تجهیزات مورد نیاز در اتاق کودک خود را در نظر بگیرید. آیا می خواهید وسایلی داشته باشید که می تواند هر از گاهی مجدداً مرتب شود یا در شلف اتاق کودک و ویترین اتاق کودک ذخیره سازی ساخته شود؟ هنگام طراحی دکوراسیون اتاق کودک همیشه به یاد داشته باشید که باید فضای کافی برای وسایل اساسی او وجود داشته باشد. کودک شما زمان زیادی را در اتاق خود سپری خواهد کرد پس یک تخت کودک باید از همان ابتدا آنجا باشد. توجه داشته باشید که اولویت اول تهیه وسایل مورد نیاز کودک است و بعد به تزئینات توجه کنید. این کار ضروری است، زیرا بعداً می توانید اتاق او را آراسته و زیبا کنید. با محدودترین بودجه می توانید در صورت استفاده از برنامه ریزی و تفکر دقیق، دکوراسیون اتاق کودک خود را طراحی کنید.

 

 

به جنسیت کودک توجه کنید

 

در نظر داشته باشید که آیا طراحی دکوراسیون اتاق کودک برای یک پسر است یا دختر؟ یا شما می خواهید یک دکوراسیون خنثی داشته باشید؟ احساس و تأثیر کلی را که می خواهید بدست آورید، در نظر بگیرید.

 

 

وسایل را قبل از رنگ آمیزی اتاق انتخاب کنید

 

هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از کلی جستجو، سرانجام پرده عالی یا روتختی‌ کودکانه مد نظر خود را پیدا کنید، اما با مشکل رنگ‌آمیزی و عدم تطابق رنگ آنها با رنگ دکوراسیون اتاق کودک مواجه شوید . با توجه به سایه‌های حیرت انگیز رنگ‌ها و تنوع رنگی زیاد، بهتر است ابتدا منسوجات اتاق کودک خود را انتخاب کنید و سپس از رنگ آنها برای رنگ‌آمیزی دیوار اتاق وانتخاب رنگ وسایل دکوراسیون اتاق کودک ایده بگیرید.

 

 

یک نقطه کانونی ایجاد کنید

 

نقطه‌ی کانونی بیشتر اتاق‌های کودکان، تخت خواب کودک است، چون معمولا بزرگ‌ترین قطعه در اتاق کودک است. اما گزینه‌های دیگری نیز برای این که توجه‌ها را به خود جلب کنند وجود دارند، مانند؛ یک پنجره بزرگ، چادر بازی کودک، یا حتی یک اسباب بازی بزرگ یا یک کمد رنگی.

 

 

تختخواب کودکبیشتر بخوانید: ایده های طراحی اتاق کودک دختر

 

 

تزئین سقف

 

نوزادان بیشتر وقت خود را به پشت می گذرانند و به اصطلاح طاق باز می‌خوابند، پس چرا به کوچولوی خود چیزی برای دیدن نمی‌دهید؟ به این فکر کنید که سقف را با رنگ آرامش بخش، کاغذ دیواری کودکانه و … زیبا کنید. همان‌طور که به زیبایی دیوار اتاق اهمیت می‌دهید، تزئین سقف را فراموش نکنید.

 

 

سلامت کودک را در نظر بگیرید

 

طراحی یک اتاق کودک سازگار با محیط زیست نه تنها برای کره زمین مفید است بلکه برای کودک نیز مفید است! محصولاتی که روزانه استفاده می کنیم پر از مواد شیمیایی تند و زننده است، این مواد شیمیایی ممکن است کودک کوچک شما را بیمار کند. بنابراین هنگام خرید وسایل به کیفیت و مواد اولیه توجه کنید و از خرید محصولات آلژی‌زا و سمی خودداری کنید.

 

 

سیستمی برای مرتب سازی و ذخیره لباس ها ایجاد کنید

 

چیدمان کمد لباس کودک در هر سنی  یک چالش بی پایان است. با مرتب کردن لباس‌های کوچولوی خود بر اساس اندازه و فصل شروع کنید. کمد و دراور کودک خود را با چیزهایی که اکنون می توانید استفاده کنید پر کنید و بقیه را برچسب بزنید و کنار بگذارید تا کودک شما به آنها نیاز پیدا کند.

 

 

آینده‌نگر باشید

 

هنگام انتخاب تخت خواب کودک خود، طولانی مدت فکر کنید. گهواره کوچک و به سبک باسینت کودک، ممکن است اکنون زیبا به نظر برسد، اما آیا بعدها فضای کافی برای خواب کودک نوپا دارد؟ با خرید سرویس خواب چند منظوره خصوصا خرید تخت کودک و نوجوان مطمئن باشید که از پول و فضای خود بیشترین بهره را خواهید برد.

 

 

خلاقانه عمل کنید

 

در طراحی دکوراسیون اتاق کودک با استفاده از طرح‌های الهام بخش و سلیقه ی فردی، اتاق کودک خود را جادویی و خاص کنید و دنیای کاملاً جدیدی را برای کودک خلق کنید. شما می توانید همانطور که می خواهید اتاق کودک خود را شجاع و جسورانه، سرگرم کننده، فانتزی و رویایی دیزاین و طراحی کنید. هیچ محدودیتی در راه‌های تخیلی برای سفارشی کردن اتاق آنها وجود ندارد. از بسیاری از ایده های واقعی و طبیعی برای طراحی اتاق خواب بچه ها الهام بگیرید; میتوان مکان های راحت برای بازی‌های آرام تا دیوارهای کوهنوردی پر انرژی برای او خلق کرد و از تختخواب کودک برای ایجاد فضای ویژه برای راحتی در هنگام خواب استفاده کرد. همچنین استفاده از نقاشی‌های دیواری، برچسب دیواری کودکان، پرده ساده شیک وهمچنین نورپردازی سقف اتاق کودک شما در شب می تواند دیزاین دلبند شما را خاص و زیبا کند.

 

 

پرده ساده شیکبیشتر بخوانید: دکوراسیون مدرن اتاق کودک

 

 

 

کلام آخر: ما سعی می‌کنیم با ذکر نکات و ایده های الهام بخش به شما کمک کنیم تا این چالش را برعهده بگیرید و با انتخاب نهایی سبک دکوراسیون، چیدمان اتاق کودک خود را شروع کنید. از اتاق‌های مینیمالیستی گرفته تا ماجراجویی‌های بامزه، سبک های کلاسیک و مدرن و اسکاندیناوی، فقط کافی است انتخاب کنید و دست بکار شوید. ممنون که ما را تا اینجا همراهی کردید. سبک‌های مختلف طراحی دکوراسیون اتاق کودک را در houzz ببینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟