3353987 0937

مشاوره خرید

55265955 021

خدمات پس از فروش (داخلی ۲)

دکوراسیون اتاق کودک

در گذشته، مشکل کمبود جا تقریبا وجود نداشت و از این رو مفهوم استفاده‌ی بهینه از فضا موضوع مطرحی نبود. اما این روزها باتوجه به سبک زندگی آپارتمان نشینی، کمبود جا، استفاده‌ی اشتراکی از اتاق‌ها و دغدغه‌هایی از این قبیل، در دکوراسیون و چیدمان خانه، تماما سعی می‌شود از تمامی فضاهای موجود در خانه و اتاق‌ها به بهترین شکل استفاده شود. یکی از وسیله‌هایی که هر روز به طرفداران آن برای داشتن دکوراسیونی مدرن، کاربردی و جادار اضافه می‌شود، انواع شلف‌ها و قفسه‌های دیواری است که تنوع بسیار زیادی نیز در بازار دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید برای انتخاب این وسیله‌ی کاربردی برای اتاق کودک خود اطلاعات لازم را کسب کنید:

‌ما همیشه چشم‌انتظار راه‌هایی نو هستیم که رنگ، طرح و بافت‌های سرزنده و با طراوت را به خانه ما می‌آورند. در این بین، اتاق کودک جایگاهی خاص دارد. چه این فضا، نقش اتاق‌خواب زیبای کودک را داشته باشد؛ چه یک اتاق بازی فوق‌العاده باشد و چه حتی یک اتاق مطالعه، راه‌های مختلفی وجود دارد که سایه‌های روشن و طرح‌های سرگرم‌کننده را مهمان این فضا می‌کنند؛ بدون این‌ که احساس کنید زیاده‌روی کرده‌اید! امروز می‌خواهیم نگاهی به چند نمونه شلف اتاق مدرن کودک و قفسه‌های شگفت‌انگیزی بیاندازیم که فرم و کارایی را در اتاق او با هم ترکیب می‌کنند. شلف اتاق کودک، اغلب به واحدهای ساده و مدرن محدود می‌شود که طرحی تمیز و خطوطی مستقیم دارند و همزمان کمی هم رنگ به اتاق می‌آورند.

دکوراسیون اتاق کودک

طرح‌های مدرن شلف اتاق کودک

قفسه‌ی باز در اتاق کودک به شما اجازه می‌دهد که انباری‌ای با دسترسی آسان و نمایی دوست‌داشتنی خلق کنید. به جای استفاده از کابینت محبوس یا قرار دادن سبد اسباب‌بازی زیر تخت کودک، از قفسه بهره ببرید تا محیطی سازمان‌دهی شده و عاری از شلوغی ایجاد شود. واقعاً ارزشش را دارد که کمی وقت صرف کنید؛ اسباب‌بازی‌ها، کتاب‌ها و دیگر وسایل کودکتان را به‌طور مرتب داخل قفسه بچینید. با استفاده از مدل‌های مدرن و جدید، کنتراستی رنگی و بصری جذابی به وجود بیاورید.

بهترین چیزی که در مورد شلف کلاسیک اتاق کودک می‌توان گفت این است که تا سال‌ها به بچه‌های شما خدمت خواهند کرد. حتی بعد از بزرگ شدن کودک، می‌توانید در صورت نیاز از این قفسه‌ها در اتاق کار یا مهمان استفاده کنید. اگر به دنبال طراحی اتاقی هستید که همراه فرزندتان رشد کند، شلف کلاسیک، بهترین گزینه برای شماست.

دکوراسیون اتاق نوزاد

 

بیشتر بخوانید:  مرتب کردن انواع اسباب بازی های اتاق کودک

‌ماورای خطوط راست!

از خطوط ساده و صاف اتاق کودکتان خسته شده‌اید؟ اگر یک نقطه داخل خانه‌تان وجود داشته باشد که بتواند بار کنتراست هندسی را تحمل کند، جایی جز اتاق عضو کوچک خانواده‌تان نیست! در هنگام خرید تخت اتاق نوزاد و کودک، و یا مبلمان و وسایل چوبی اتاق او، قفسه‌هایی با اشکال هندسی مختلف انتخاب کنید که نه تنها تنوع را به اتاق اضافه می‌کنند، بلکه یک نقطه کانونی چشمگیر نیز خلق می‌کنند. شلف اتاق کودک باز و شش ‌گوشه، طرفداران زیادی دارند و اگر رنگی روشن داشته باشند، نمایی شگفت‌انگیز به راه می‌اندازند و نقطه‌ای درخشان خلق می‌کنند. قفسه‌های بزرگ و گرد، فضایی خارق‌العاده برای اسباب‌بازی‌های نرم هستند. قفسه‌های ساده و جعبه مانند را به‌گونه‌ای بچینید که علاوه بر مرتب‌تر نشان دادن اتاق، نمایشی جذاب و سرگرم‌کننده ایجاد کنند.

دکوراسیون اتاق نوزاد دختر

‌راه‌حل‌های دلخواه و خانگی

اگرچه قفسه‌های باریک و شناور، نوعی مدرن‌گرایی ساده را به اتاق هدیه می‌کنند اما اغلب گران هستند. راه‌ حل هوشمندانه‌تر این است که به استادکارهای بومی سفارش ساخت شلف دلخواهتان را بدهید تا هم ارزان‌تر تمام شود و هم طرح و رنگ هماهنگ با مدل خاص اتاقتان را به دست بیاورید. اگر این کار شدنی نیست در دنیایی کندوکاو کنید که خودتان از پس انجامش برمی‌آیید. از مهارتتان استفاده کنید و احساس کودکتان را بازتاب دهید.

سبکی جدید در شلف اتاق کودک خلق کنید!

تخت اتاق کودک، مسیری دور و دراز را پیموده است؛ از تخت‌های ساده با چهارچوب فلزی گذشته که بسیار بلند بودند تا تخت‌های امروزی که به صورت اشکال متنوعی مثل ماشین مسابقه یا قلعه طراحی می‌شوند. اگر تخت کودک شما خیلی بلند یا چندطبقه است؛ پله‌ها را به‌ صورت قفسه طراحی کنید و از این فضا برای حفظ اسباب‌بازی‌ها بهره ببرید. گاهی سادگی بهترین راه پیش رو است.

تخت دو طبقه

‌نمای رنگی شلف اتاق کودک

شلف اتاق کودک چند رنگ در اشکال و با روکش‌های متنوع عرضه می‌شوند. طرحی را انتخاب کنید که همزمان دوام و جذابیت را به همراه بیاورد. زمانی که تم و رنگ اتاق کاملاً مشخص شد؛ قفسه‌ای مناسب انتخاب کنید. این نوع شلف‌ها، تعاملی خوب با چراغ‌ خواب و دیگر لوازم دکوری خانه شما خواهند داشت.

شلف دیواری رنگی

حتما بخوانید: چیدمان اتاق کودک و مرتب کردن عروسک ها


کلام آخر:
ممنون از این‌که تا این لحظه ما را همراهی نمودید. امیدواریم که مطالب مطرح شده در این مقاله برای شما مفید واقع کردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟